Niezrealizowane zamówienie w T-mobile na firmę
![](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_0WgPZCBhYU6Eh5j3Qd57t7ezrcKAsu7M,w300h194.jpg)
Jakość obsługi i o tym jak nie chcą wystawiać faktury za zamówienie.
![](https://wykop.pl/cdn/c3397992/MasloOrzechowe_Z1N3HTl7Ox,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 1
Jakość obsługi i o tym jak nie chcą wystawiać faktury za zamówienie.
Cześć Mirki i Mirabelki!
Chcę podzielić się z Wami historią swojego zamówienia na stronie T-mobile, bo oszukujo!
2 maja złożyłem zamówienie na internet domowy wraz z routerem za 1zł na start w ramach promocji majówkowej (standardowo router kosztuje 199zł na start). Wybrałem ofertę, kliknąłem "dalej", na następnej stronie z zakładek "klient indywidualny" i "klient biznesowy" wybrałem "klient biznesowy", podałem niezbędne dane i ostatecznie potwierdziłem zamówienie. Na maila dostałem potwierdzenie, odpowiadając na niego dosłałem skany niezbędnych dokumentów. Na tym kontakt się skończył... Wczoraj dostałem na maila ponowne potwierdzenie złożenia zamówienia (ale innego, z nowym nr), na tą samą ofertę, z tym, że za router było do zapłaty 199zł!
-oszukujo!, pomyślałem. Trzeba reagować!
Zadzwoniłem dziś na infolinię, dowiedzieć się o co chodzi. Konsultantka powiedziała mi, że ona nie widzi żadnego! zamówienia (ja jak się loguję na stronie T-mobile to widzę cały czas oba zamówienia oczekujące na realizację), ona nie widzi nic.
Na szczęście powiedziała mi, że nie ma żadnego problemu, złożymy jeszcze raz zamówienie, na tych samych warunkach, co 2 maja, a te dwa wcześniejsze jako, że ona ich nie widzi zostaną na pewno anulowane. -Ok, nie ma problemu.
Ucieszony podałem jej ponownie wszystkie dane, NIP itd., zweryfikowano mnie jako przedsiębiorcę, czy nie zalegam z płatnościami i ostatecznie Pani przyjęła zamówienie. Za pół godziny miała tylko zadzwonić i podać nowy numer zamówienia.
Niestety jak odebrałem telefon to poinformowała mnie, że nie może zrealizować zamówienia, bo chcę "na firmę", a na firmę to tylko "oferta dla firm". Odpowiedziałem, jej, że owszem chcę fakturę, a oni sami taką możliwość oferują na stronie (zakładka "klient biznesowy" na wpisanie wszystkich danych do realizacji zamówienia, m. in. NIP, o której pisałem wcześniej), nic to nie dało, krótko mówiąc "nie i ch%j", mogę wziąć prywatnie, ale jednak już tylko za 199zł! na start, bo majówka się skończyła, albo skorzystać z oferty dla firm. Żenada.
I teraz TDLR:
1) Składam promocyjne zamówienie, którego otrzymałem powierdzenie, ale którego wg. konstultantki "nie ma"
2) Później dostaje potwierdzenie niepromocyjnego zamówienia, którego nie składałem, ale go na szczęście też "nie ma"
3) Na panelu klienta oba cały czas oczekują na realizację.
4) Jako, że powyższych "nie ma" konsultantka przyjmuje ponownie zamówienie telefonicznie, na promocyjnych warunkach, także wszystko jest OK.
5) Po pół godziny dzwoni i mówi, że nie jest ok, bo chcę fakturę.
6) brak profitu, idę do orange.
Powiedzcie mi jak to jest, że pomijając burdel jaki mają z realizacją zamówień, konsultantka ponownie przyjmuje zamówienie na firmę i ostatecznie go nie realizuje, bo jest to oferta "indywidualna" i nie mogę wziąć faktury.
Przecież mają dedykowaną zakładkę do uzupełnienia m. in. NIPu, a poza tym... Na jakiej podstawie odmawiają wystawienia faktury za usługę, bo do tego to się sprowadza?
Komentarze (1)
najlepsze