Paczki z GearBest nie dochodzą. Uwaga na EU Registered
Cześć Mirki. Dodaję tego posta jako ostrzeżenie. Paczki wysyłane z GearBest nie dochodza do właścicieli. Chodzi o przesyłkę EU Registered pośrednikiem jest firma 4PX. Pewien Mirek nawet sprawdził i wychodzi na to że ponad 60 członków wykop nie dostało paczki a ile osób jeszcze nikt nie wiem. Na...
Pietrii z- #
- 305
- Odpowiedz
Komentarze (305)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Jak nie chcesz cebulić, to mam do sprzedania xiaomi 3s za 3tys zł. Używany, ale masz 100% pewność że dotrze!
odpisali żebym słuchawki sobie zostawił a oni wysyłają roidme. też nie doszło... zwrot kasy
Jaka jest rola pośrednika w zamawianiu?
Czasem po prostu trzeba sie uzbroic w cierpliwosc. Dochodza do mnie czasem paczki zamowione 2tygodnie temu, podczas gdy paczka zamowiona o kolejne 2 tygodnie wstecz przychodzi tydzien pozniej.
Całe życie krew w piach i kotwica w oczy ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Wciskaj wszędzie reflinki, i ucz ludzi żeby płacili kartą....
@50HerbatGreya: Głównie poczta austriacka
https://www.wykop.pl/wpis/27178867/mirki-gearbest-probuje-mnie-zrobic-w-wala-i-troche/
https://www.wykop.pl/wpis/27174853/przestroga-dla-wszystkich-ktorym-chodzi-po-glowie-/
W Gearbeście koniecznie należy płacić przez PayPal, bo zapewnia ochronę pozakupową (180 dni), w odróżnieniu od sklepu, który będzie możliwie maksymalnie kręcił i przedłużał, aby klient sobie odpuścił. Wielu Mirków miało już do czynienia z "suportem" Gearbestu, gdzie chińczyk tylko wkleja gotową formułkę i na tym jego pomoc się kończy.
Ostatnio, gdy ginęły przesyłki poczty austryjackiej z telefonami zakupionymi na Gearbest (możliwe, że sklep nawet ich nie wysłał i dał oszukany tracking), to sklep zaproponował ludziom zwrot połowy kwoty za nieotrzymany towar co było skandaliczne. Dobrze, że nagłośniono aferę i całość pieniędzy zwrócono, ale gdyby tak się nie stało, osoby płacące przelewami zostałyby na lodzie, a innym płacącym PayPalem udałoby się otrzymać pełny zwrot. W każdym razie morał jest taki, że warto mieć takiego straszaka na sklep, bo niestety bardzo często, czy w przypadku gwarancji, czy zaginięcia, podejście sklepu do klienta jest skandaliczne. Inna zaleta to też to, że PayPal zwraca koszt odesłania przedmiotu do sklepu np. na gwarancję co jest fajną opcją.
http://www.vatfraud.org/