Pomocy - rękojmia w SAMSUNGU/PLUSIE,
Ponad rok temu kupiłem telefon samsunga s6, od tej pory był w naprawie 4/5 razy, sam już nie pamiętam.
W lutym bieżącego roku telefon znowu umarł, stwierdziłem że warto żądać wymiany telefon na nowy, procedura trwała 2 miesiące, operator i serwis przepychali się kto jest odpowiedzialny i stanęło na tym, że po tym zgodziłem się na naprawę telefonu, gdyż był mi już potrzebny.
W czerwcu zauważyłem, że telefon nie jest szczelny. Zakurzył się aparat przedni, zdjęcia jak za mgłą i kolejny raz wystąpiła taka sama usterka jak wcześniej. OD NOWA wysłałem pismo z żądaniem wymiany telefonu na nowy, ocenili, że jest zepsuty istotny element telefonu bla bla bla, dostałem informację zwrotną od nich że mam 3 możliwości w tym momencie:
- bezpłatna utylizacja (xD)
- bezpłatna naprawa
- niezgoda na naprawę telefonu, co będzie wiązało się z kosztami 70 zł (!)
Próbuję połączyć się infolinią, przez 2 godziny, nikt nie odebrał. W salonie plusa mówią mi, żeby wysłać maila, w którym nie zgadzam się na naprawę kolejny raz, tak też zrobiłem w odpowiedzi dostałem:
"
Urządzenie odesłano bez naprawy z uwagi na brak akceptacji propozycji nieodpłatnej naprawy w ramach odpowiedzialności sprzedawcy."
Po telefonie do Samsunga, poinstruowano mnie, że to sprzedawca ma mi wymienić telefon na nowy, sprzedawca twierdzi, że serwis, co robić?!
Komentarze (112)
najlepsze
Kupiłam w pewnym dużym sklepie elektroniką Samsunga, rozpakowałam a tam uszkodzony wyświetlacz (czarna plama z jednej strony). Reklamację zgłosiłam do sklepu, nie do Samsunga. Pani, która przyjmowała zgłoszenie podstawiła mi pod nos druczek do wypełnienia - patrzę, a tam jak byk "zgłoszenie gwarancyjne" (czy coś takiego) ( ͡° ͜ʖ ͡°). Po zwróceniu uwagi, że ja nie chcę oddawać produktu na
Jeśli gwarancja - mogą Cię bujać ile wlezie, pozostaje Ci czekać lub sąd.
Jeśli rękojmia - oddajesz do sprzedawcy i serwis Cię nie interesuje. Ba, nawet nie przyjmuj do wiadomości, że jakiś serwis się tym zajmuje. Idziesz do sklepu, pytasz "Co z telefonem", a oni Ci: "Bo serwis dał Panu trzy możliwości". Na to Ty odpowiadasz: "Ale ja nie oddawałem do serwisu, tylko do Państwa. Żądałem
o to chodzi, że każdy przepycha się z odpowiedzialnością i nie wiem co robić, kto jest podmiotem odpowiedzialnym PLUS, czy SAMSUNG?
plus jest sprzedawcą i on jest odpowiedzialny, nie daj sobie wciskać "naprawy gwarancyjnej", bo z gwarancji może wynikać, że za naprawę odpowiedzialny jest serwis samsunga. Jak w salonie nie chcą przyjąć telefonu, to wyślij go im pocztą z odstąpieniem od umowy.
źródło: comment_xJYRvUBNP4YHPKRsh9Dg1ldmqttIuiPq.jpg
PobierzJest też sposób troszkę bardziej awanturniczy i wymaga samozaparcia:
- bierzesz pismo o odstąpieniu od umowy wraz z żądaniem zwrotu,
- idziesz do salonu, siadasz wygodnie na krześle przy ladzie, dajesz pismo i żądasz zwrotu pieniędzy "to i teraz"
- oczywiście odmówią, ignorujesz i siedzisz ( polecam wziąć książkę)
- będą próbowali spławić, później straszyć ochroną i policją
- przez cały czas mów innym klientom ile razy naprawiali i nadal zepsuty
Telefon nie dotarl do puntku a bez niego nic nie wskóram