Apple rządzi jeśli chodzi o product placement w filmach i serialach. A co z książkami? Ja do tej pory natrafiłam na jedną książkę, w której produkty Apple są
mocno eksponowane, a wręcz stawiane na piedestale. Jest to jeden z
ostatnich bestsellerów – książka Stiega Larssona “Mężczyźni, którzy
nienawidzą kobiet”<object width="400" height="225"><param name="allowfullscreen" value="true" /><param name="allowscriptaccess" value="always" /><param name="movie" value="//vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id=10009517&server=vimeo.com&show_title=1&show_byline=1&show_portrait=0&color=&fullscreen=1" /><embed src="//vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id=10009517&server=vimeo.com&show_title=1&show_byline=1&show_portrait=0&color=&fullscreen=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowscriptaccess="always" width="400" height="225"></embed></object>