Witam moi drodzy. Wykop czytam od lat, natomiast nigdy nie byłem szczególnie aktywnym użytkownikiem.
Natomiast teraz, Wykopowicze, chcę się podzielić swoimi gorzkimi żalami, czyli historia o tym jak EA Games ładuje mnie bez wazeliny a ja nie mogę z tym nic zrobić....
A więc CYNYGEJM...
Jako iż jestem dumnym posiadaczem PS4 oraz fanem piłki kopanej z niecierpliwością czekałem na premierę FIFY 16. Jak to każda FIFA w sklepach 2 dni przed oficjalną premierą, tak więc popędziłem po jeszcze ciepłą kopię gry dla siebie.
No i to był mój błąd, po którym już prawie 2 miesiące jestem ładowany w tylną część swojego ciała.
Otóż odpalam grę, wszystko pięknie ładnie śmiga, ale. No właśnie ALE... Mówię sobie:
- ah, zagram tego sławetnego DRAFTA!
I co się wtedy okazuję?
Wywala błąd, że wydałem ponad 200zł i nie mogę zagrać Drafta, bo występują problemy ze sklepem.
Mówię sobie - ok. Premiera, te sprawy, pewnie serwery zawalone - idę na FUT'a.
Gram, gram, gram. Dobra trzeba kupić złotą paczkę.
- Nie możesz frajerze kupić złotej paczki, bo masz problemy ze sklepem. Wydałeś ponad 200zł i jeszcze chcesz wydawać monety w grze?! Oszalałeś?
No to sobie powtarzam, eeee premiera, zapchane serwery, naprawią.
I odłożyłem grę na weekend.
Nadszedł wielki dzień 28 września 2015 roku. Odpalam FIFE z nadzieją, że se zagram.
Wiecie jakie jest moje następne zdanie? :))
Mam problemy ze sklepem...
Wkurzenie sięga zenitu.... Chwytam za telefon i dzwonię na sławetną infolinię EA....(czynna 12-20 :D )
Po wytłumaczeniu średnio profesjonalnemu człekowi po drugiej stronie, nieodrużniającego FIFY od NFSa w czym jest problem otrzymałem informację iż zostanie to przekazane do działu technicznego, ale. ALE zaraz zostanie do mnie wysłany tak czy tak uzdrawiający email z instrukcją.
No i przybył:
No płakałem jak czytałem... Ale mówię sobie coś zrobię!
I zrobiłem. Usunąłem grę, zainstalowałem na nowo, no ale niestety nie poskutkowało.
Dzwonię jeszcze raz:
- Dalej nie działa.
- Eeeee yhyyyy aaaaaa. proszę zaczekać - cisza.
No tak, zostało to przekazane do odpowiedniego działu który rozpaczy i naprawi Pański problem. Otrzyma pan powiadomienie email gdy usterka zostanie naprawiona.
- Dobrze, dziękuję, do usłyszenia.
Mija tydzień - dzwonię. I co słyszę? No jest to zgłoszone i czekamy. I tutaj z każdym kolejnym telefonem znowu płakałem jak słuchałem.
Otóż dowiadywałem się, że:
- moją sprawą zajmują się kierownik, potem menadżer, potem programiści, znowu kierownik, znowu menadżer.
- Pańska sprawa jest proszę Pana ESKALOWANA. Rozumie Pan? ESKALOWANA przez MENADŻERA.
- pomiędzy wierszami wyczytałem także, że no niestety programiści z EA nie znają rozwiązania, ale sprawa jest ESKALOWANA.
- proszę cierpliwie czekać wynagrodzimy to Panu. Dostanie pan przecież PACZKI!
Po miesiącu zaprzestałem telefonów. Mam dość kupiłem produkt, z którego nie mogę w pełni korzystać... A kieszeń EA została napakowana...
Teraz już tylko dostaję takie @ od ea (co tydzień!) :
No i sobie tak czekam i czekam.... Ciekawe czy zdążą do premiery Fify 17 :)
Macie jakiś pomysł co mogę zrobić w tej sprawie?
FunFact:
- zakładając sprawę w EA jak chcesz sprawdzić jej status to nie wolno Ci podawać numeru sprawy! Musisz zakładać nową sprawę i pytać się o starą sprawę, bo jak zrobisz inaczej to wypadnie to z kolejki i będzie musiało być na nowo ESKALOWANE przez wszystkie działy ponownie.
- na infolinii nauczyli się słowa ESKALOWANE i jest to cały czas powtarzane.
- infolinia jest nieprofesjonalna - wzięli ludzi z łapanki, którzy nie mają pojęcia jak rozmawiać z ludźmi, ani nie mają pojęcia o produktach. (no oprócz tego co wyczytali z ulotki)
- na swoim koncie na ea.help.com możesz zobaczyć, że sprawa została zaaktualizowana, przez tego i tego osobnika w tym i tym czasie. Niestety ani na stronie, ani na infolinii nie dowiesz się czego dotyczyła aktualizacją.
Na koniec wisienka taka mała :)
Tak wygląda strona w języku polskim tak wielkiej firmy! Gratuluję osobą tworzącym stronę. Przecież polskich czcionek jest tak mało...
Przepraszam za długość :) Ehhh w końcu się wyżaliłem...
Tak na koniec... WYKOP HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP! :)
Komentarze (16)
najlepsze
- #consolepeasant
- jaranie się piłką nożną to pedalstwo a wszystkie kluby piłkarskie to ciota i #!$%@?
- kupuje od EA
- kupuje od EA w preorderze
Nawet mi cie nie żal xDDD WINCYJ PREORDERÓW OD EA I UBI, WINCYJ!!! NA PEWNO BĘDĄ CIĘ MNIEJ RUCHALI NA KAŻDYM NIEDOROBIONYM PRODUKCIE xDDD
#capslockcrew - LEPIEJ WIDOCZNI, WIDOCZNIE LEPSI
- problemy z lagami
- spadki fpsów
- słaba współpraca z procesorami i5
- kiepska optymalizacja gry
- problemy z grafiką
Nie czcionka tylko font. To raz. Dwa, oni przynajmniej piszą poprawnie po polsku, a nie jest to ich język ojczysty. Ty tego nie potrafisz:
Chociaż łącznie napisałeś.
@Robocovo: Na grę. Paczek nie mogę kupować. Ani grać Drafta.
- oba "studia" wypuszczają na rynek #!$%@? bety, żeby potem łatać je DLC
- oba studia cenzurują jakiekolwiek niepochlebne opinie na temat ich "produktów" przed premierą(a na oficjalnych forach nawet dugo po)
- obiektywną opinię o ich "produkcie" można wydać dopiero, jak już "tej siły się nie zatrzyma" - a zazwyczaj "siła" mówi,