Chwyt marketingowy - Ewa Bloguje
![Chwyt marketingowy - Ewa Bloguje](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_izIA8pgDChgYSmnZQNBJEZY2TzAATagJ,w300h194.jpg)
“Wielki, ogromny, wielopiętrowy supermarket, w którym kupicie wszystko. Szef przyjmuje do pracy nowego sprzedawcę, dając mu jeden dzień okresu próbnego żeby go przetestować. Po zamknięciu wzywa szef nowego sprzedawcę do biura: – No to ile dziś zrobił pan transakcji? – pyta sprzedawcę. –...
![ewabloguje](https://wykop.pl/cdn/c3397992/ewabloguje_aLyYkFT7KJ,q52.jpg)
- #
- 3
- Odpowiedz
Komentarze (3)
najlepsze
ad2 Bedronka to dyskont, a nie market więc rządzi się ciut innymi prawami. Do tego sklepy te są mniejsze i nie ma aż takich możliwości przestrzennych, żeby porozrzucać wszystko tak bardzo jak w hipermarketach.
ad3 Mają małe kosze, ale praktycznie nie ma możliwości, aby je dostać przy wejściu, jeśli chcesz mały koszyk trzeba za nim pobiegać po sklepie. W Biedronce małe kosze też nie są takie małe :)
ad4 przeczytaj dobrze o co mi chodziło. Wcale nie o końcówki cen. Tylko o to, że sprzedawcy sztucznie zawyżają pierwotną cenę produktu, aby ją potem obiniżyć.
ad5. Tak kazdy market ma swoją kolorystykę, ale jakbyś uważnie przeczytał mój artykuł wiedziałbyś, że nie chodzi mi o kolorystykę sklepu, a o używanie koloru w konkretnym celu. Większość napisów typu: promocja, gratis, ostatnie sztuki itp napisana jest w kolorze czerwonym , aby przykuć naszą uwagę i zachęcić do szybszej decyzji.
Ad6 Jeśli chodzi o muzykę, tak jak wspomniałam w artykule w Polsce dobierana jest ciągle nieudolnie. Artykuł wyraża tylko ogólna ocenę w
2. Też nie prawda i znowu Tesco, wszystko jest w jednym kwadracie, w biedronce też przy wejściu jest piec do wypieków i mleko
3. Małych koszy nie ma praktycznie w lidlu i aldim (co zniechęca do zrobienia małych zakupów), wszystkie inne które znam mają małe odpowiedniki (biedra, netto, tesco, reale, auchany i inne)
4. Po tylu latach, końcówek *.*9 zakrąglam w góre do pełnych to nie jest jakieś trudne
5. Kolorystyka czy ja wiem, prędzej ma sie kojarzyć z danym marketem, żółto-czerwony - biedra, żółty - netto, niebieski - lidl, aldi etc...
6. Muzyka tylko przeszkadza i drażni, przynajmniej mnie i wychodze z takich sklepów, szczególnie w weekend gdy jest dużo ludzi, większy gwar i muzyka jest głośniej niż w tygodniu. W dyskontach nie ma muzyki a też się szybko zakupy robi.