Znajomemu w firmie wylała się kawa na mac booka air. Wybrał, więc warszawski nieautoryzowany serwis iRestore (
//www.irestore.pl/) który zobowiązał się szybko naprawić sprzęt, ponieważ wydłużenie czasu naprawy zmniejszało szanse na odzyskanie danych i uratowanie sprzętu. Po przyjęciu sprzętu do serwisu ten zamilkł. Ze względu na brak kontaktu znajomy zadzwonił by dowiedzieć się więcej w swojej sprawie. Konsultant udzielił informacji o tym, że sprzęt jest gdzieś u zewnętrznego serwisanta z którym nie ma kontaktu. Po małej awanturze udało się odzyskać sprzęt. Okazało się, że nikt przez ten czas do niego nie zajrzał pomimo tego, że sami podkreślali, że czas reakcji jest bardzo istotny.
Znajomy postanowił wyrazić swoją bezradność i niezadowolenie w tej sytuacji wystawiając komentarz na FB (
https://www.facebook.com/serwis.iRestore/timeline). iRestore zareagowało błyskawicznie i pozbyło się problemu usuwając komentarz, później kolejny, następnie cały post i zbanowali wszystkie osoby których komentarze były dla nich niewygodne.
Niewiarygodne, że w dobie mediów społecznościowych ktoś jeszcze dopuszcza się takich rzeczy.
A wystarczyło podejść do tematu tak jak to robią telekomy i spróbować wyjaśnić sprawę.
Każdy z nas przed oddaniem swojego jabuszka czyta opinie i komentarze uwiarygadniające firmę i przez takie praktyki w końcu oddaje go do takich firm jak ta.
NIECH TEN WPIS BĘDZIE, WIĘC PRZESTROGĄ PRZED PRAKTYKAMI TEJ FIRMY!
Komentarze (11)
najlepsze
Jak? Dysk wypijał wylaną kawę i mylił dane? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zwykły HDD nie łatwo zalać bo jest szczelnie zamknięty, a nawet jak jakiś płyn się dostanie to nie widzę sposobu na uszkodzenie danych a raczej droższą naprawę. SSD ma to gdzieś wystarczy wyczyścić i wysuszyć.
O dane bym się