Krytyka kampanii „Nie odkładaj macierzyństwa na potem”: uprzedmiotawia kobiety
Spot zamiast zachęcać do macierzyństwa potępia kobiety, które postanowiły robić karierę w swoim życiu i żyć pełną piersią. Przedstawiony w nim luksusowym dom i podróż do Tokio są oderwane od polskiej rzeczywistości, więc kampania nieodpowiednio podejmuje problem.
Wirtualnemedia_pl z- #
- #
- 56
Komentarze (56)
najlepsze
@prejt: E tam, chcą żyć niech żyją, spełniają się zawodowo. Google już zdaje się płaci pracownicom za zamrożenie jajeczek. Potem tylko babcią na wywiadówki ganiać. Problem w tym, że się nagle budzą i zdają sprawę, że kapitał kobiety po 35 roku życia jest wręcz zerowy. Zostaje kupno psa czy kota i wmawianie sobie, że tak jest super.
A do rządzących, niech
@TSP89: Dziwnym trafem zwykle w historii ludzkości było.
@TSP89: No ok, ale też się wmawia kobietom, że są "dyskryminowane" oraz że "powinny się realizować zawodowo". A nie być tymi "matkami Polkami" bo to "obciach".
@TSP89: Spoko, już
@TSP89: Widać ludzie którzy za nią zapłacili widzą sens. Ty nie musisz.
Spytaj tych co żyją z ZUS-u jak mają zajebiście ;)