Zachęcam do przeczytania historii moich zakupów w RTV Euro AGD.
Nie ma wielkich dramatów, ale firma działająca na podstawie tajnych regulaminów i wydająca bezosobowe decyzje to ciekawy twór na rynku.
1) Kilka dni temu ostatecznie padła moja stara pralka i zostałem zmuszony do zakupu nowej. Aby nie martwić się o wywóz starej i zepsutej pralki, montaż i podłączenie pralki nowo zakupionej wybór mój padł na sklep internetowy RTV Euro AGD, gdzie zaznaczyłem wszystkie możliwe i dodatkowo płatne opcje dostawy (wywiezienie starej pralki, wypoziomowanie i podłączenie nowej itd.).
2) Problem zaistniał, gdy serwisanci, którzy przyjechali z nową pralką, odmówili wyniesienia starej i wniesienia nowej, bo na ich drodze stanęła muszla klozetowa, nad częścią której musieliby przenieść pralkę. Stwierdzili, że przenoszenie pralki nad muszlą klozetową jest niebezpieczne i nie wykonają tego, gdyż nie mogą wziąć odpowiedzialności za tę operację. Oczywiście, muszla klozetowa nie jest żadną realną przeszkodą i pralka była wielokrotnie nad nią przenoszona bez żadnych problemów.
3) Na stronie euro.com.pl nie ma ani słowa informacji, że w śladzie przenoszonej pralki nie może się znaleźć nawet kawałek muszli klozetowej ani innych sprzętów.
4) Zadzwoniłem natychmiast do Działu Obsługi Klienta RTV Euro AGD, w którym rozmowy są rejestrowane i poinformowałem konsultanta, że biorę odpowiedzialność za moją muszlę w razie jakichkolwiek problemów (np. upadku na nią pralki) i zrzekam się wszelkich roszczeń. W związku z tym żądam zabrania starej i zainstalowania nowej pralki zgodnie z umową. Konsultant początkowo nakrzyczał na mnie (serio, zaczął właśnie od krzyku, że stawiając w toalecie muszlę klozetową utrudniam pracę serwisantom). Gdy nieco go osadziłem, powiedział, że sprawdzi co da się zrobić i oddzwoni.
5) Oczywiście - nie oddzwonił. Po godzinie sam zadzwoniłem i dowiedziałem się, że "Dział Logistyki wydał decyzję odmowną". Teraz zaczyna się najbardziej kuriozalna część historii.
a. Poprosiłem o przełączenie do Działu Logistyki - odmowa.
b. Poprosiłem o informacje jaki konkretnie pracownik wydał decyzję - odmowa.
b. Poprosiłem o przełączenie do przełożonego konsultanta - odmowa.
c. Poprosiłem o poinformowanie mnie na jakim punkcie regulaminu jest oparta decyzja Działu Logistyki - dowiedziałem się, że na stronie nic nie ma, bo chodzi o wewnętrzny regulamin Działu Logistyki niedostępny dla klientów. Poprosiłem więc o wysłanie go na mojego maila - odmowa.
d. Na końcu poprosiłem o wysłanie do mnie nagrania tej naszej dziwnej rozmowy - również mi odmówiono.
W tej sytuacji moje początkowe zaufanie do firmy RTV Euro AGD zakończyło się tym, że na weekend i kolejne kilka dni, zanim przyjedzie pralka z konkurencyjnego sklepu, 4-osobowa rodzina z dwojgiem małych dzieci pozbawiona jest pralki.
Ostrzegam więc wszystkich mających w jednym pomieszczeniu pralkę oraz muszlę klozetową lub bidet - czyli zapewne większość klientów - aby omijali sklep RTV Euro AGD szerokim łukiem. Tajny regulamin Działu Logistyki Euro-net sp. z o.o. jest przeciwko Wam!
Komentarze (14)
najlepsze
Kupiłem u prywaciarza. Lodówkę tydzień po wyjściu z fabryki (nowszy model identycznej). Taniej o 60 pln. Montaż z dostawa 150 a nie 250.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
To chyba nie jest jakaś filozofia. Ja podłączyłem zmywarkę w mieszkaniu w którym nigdy nie było starej. Dałem radę i nauczyłem się czegoś nowego.
Komentarz usunięty przez moderatora
Przepraszam - odpisałem Ci wcześniej myśląc, że to ktoś komentuje znalezisko, dopiero uzmysłowiłeś mi, że jesteś autorem, więc już się wycofuje, nic nie mówię, rób co chcesz.:)
Hur Dur jestem PANEM i zawsze mam rację.