Cześć wszystkim!
Jakiś czas temu z kumplami, zmęczeni korpo, postanowiliśmy zacząć się powoli przebranżowić na developerów gier które to nam towarzyszą od wczesnego dzieciństwa. Postanowiliśmy zacząć od rzeczy prostych i małych, niemniej nie znaczy to, że idziemy po linii najmniejszego oporu, albo że nie mamy większych ambicji.
Prezentujemy wam naszą pierwszą grę, trichromię. Zasady są proste. Ustaw klocki na dole tak, aby klocki spadające z góry trafiły na swój kolor. Wydaje się prosta? Przekonajcie się sami, że nie tak łatwo zachować koncentrację.
Link do Play store
Nie jesteśmy wielkimi fanami słodziutkiej grafiki i nadmiaru niepotrzebnych efektów dlatego zdecydowaliśmy się na minimalizm i coś co leży obok terminu flat design. Aktualny balans w grze powstał w wyniku analizy wyników ~20 osób, aczkolwiek po większym feedbacku przyjrzymy się tematowi dokładniej i wyregulujemy wszystko.
Gameplay jest prosty, ponieważ uznaliśmy, że tak łatwiej jest się wkręcić w grę. Jak na nasze gusta, w większości gier jest zbyt wiele elementów które w gruncie rzeczy niewiele wnoszą do rozgrywki, dlatego z naszej pierwszej gierki wyrzuciliśmy wszystko co uznaliśmy za niepotrzebne.
Trichromię zrobiliśmy sami od absolutnego zera. Grafika zrobiona jest w Adobe ilustratorze, muzyka w Ableton Live 9 Suite, wszystko zakodzone zostało w pythonie + kivy framework.
Ponieważ jest to dla nas pierwszy krok w nowej (miejmy nadzieję że również owocnej karierze), prosimy o wszelkiej maści feedback, pytania i konstruktywną krytykę, zarówno tu w komentarzach jak i na maila ionberry@ionberry.com.
Mamy większe plany i większe projekty w drodze, dlatego mamy nadzieję nauczyć się możliwie dużo z tego doświadczenia.
Dzięki za uwagę.
Komentarze (5)
najlepsze
*linii najmniejszego oporu