Jak to NC+ samo sobie przedłuża umowy klientów bez ich zgody ...
Może część z Was interesuje się troszkę światem telewizji i miało okazję przeczytać np. ten artykuł:
NC+ Straciła 350 tys. klientów
Nie ma co się dziwić, od początku było wiadomo że ta fuzja nic dobrego dla klientów nie przyniesie, ciągłe podwyżki za coraz mniej kanałów do oglądania i te ich "fantastyczne" promocje wręcz nie do odrzucenia. Zastanawiałem się jak platforma NC+ znajdzie sposób żeby jednak tych klientów mieć więcej ... no i się dowiedziałem, na własnej skórze. Dzisiaj po otwarciu swojej skrzynki pocztowej aż mnie zagotowało. Otwieram, czytam i wyczytuje że platforma NC+ serdecznie mi dziękuje, że skorzystałem z ich cudownej nowej oferty. Może i by nie było w tym nic dziwnego gdybym faktycznie tą ofertę zaakceptował, nie mniej jednak tak się nie stało. Po 4'tej rozmowie z konsultantem który nie był mi w stanie nic sensownego zaproponować, podziękowałem, a na następny dzień wysłałem wypowiedzenie aktualnej umowy ( co nawet pani na infolinii potwierdziła że faktycznie takie jest w systemie ) - tak wyglądała jedyna i prawdziwa historia. Pan konsultant nie wiem, czy chciał się odegrać, czy może brakowało mu kilku umów do wykonania miesięcznego planu, a może po prostu taką politykę przyjęła firma aby troszkę podskoczyć w ogólnopolskich statystykach ... nie wiem, wiem tylko że to co zrobili to szczyt buractwa, a klient niech się martwi, niech płaci za godzinne czekanie na infolinii żeby odkręcić temat i złożyć reklamacje, bo przecież w d***** mamy ich wszystkich !
Ku uwadze dla osób które w 100% są pewni że ostatnio odrzucili nowe oferty NC+, jak widać, wszystko jest możliwe.
Cudowne pismo w załączniku tego "Znaleziska"
P.S.
Myślałem że nigdy nie będę miał okazji wrzucić coś na Wykop, a tu proszę, historia "na faktach" w dodatku własnych.
Komentarze (12)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora