Świetne to jest, ale skoro już chciałeś się podzielić, to nie zaszkodziłoby poszukać oficjalnego video, które jest w wyższej jakości, a nie przeklejone na jakimś serwisie w 320p.
Szacunek, praca nad tym filmem musiała trwać setki o ile nie tysiące godzin. Szczerze mówiąc rozpoznaje jak niektóre techniki "ozywiania" mogły zostać wykonane.
Nie jest to bardzo trudne, może to zrobić nawet laik, wystarczy oddzielić jakiś obiekt i tło w photoshopie a później w jakimś programie np vegas pro, sprawić by warstwy poruszały się w np przeciwnych kierunkach lub oddalały od siebie, tutaj mały tutorial jak to zrobić: http://www.youtube.com/watch?v=p0B5SxU-p70
@trubaduruf: Obecnie jest to bardzo łatwe. Jest jedno narzędzie w After Effects, które symuluje ruch. Sama zrobiłam taką animację na zaliczenie z kilku rysunków w jakieś pół godziny. Więcej roboty tutaj jest z szukaniem obrazów w dużej rozdzielczości i przetwarzaniem ich żeby oddzielić wszystkie ruchome elementy, bo jest sporo scen (obrazów). Ale wystarczy wymazać całą postać, nie trzeba jej dzielić na ręce, nogi, tułów ani bardzo znać mechanizmów poruszania się mięśni
Komentarze (9)
najlepsze
Świetne to jest, ale skoro już chciałeś się podzielić, to nie zaszkodziłoby poszukać oficjalnego video, które jest w wyższej jakości, a nie przeklejone na jakimś serwisie w 320p.
http://www.rinostefanotagliafierro.com/beauty_video.html
Nie jest to bardzo trudne, może to zrobić nawet laik, wystarczy oddzielić jakiś obiekt i tło w photoshopie a później w jakimś programie np vegas pro, sprawić by warstwy poruszały się w np przeciwnych kierunkach lub oddalały od siebie, tutaj mały tutorial jak to zrobić: http://www.youtube.com/watch?v=p0B5SxU-p70
A tutaj moja