Mirki mam niezłą zagwozdkę.
Otóż mam dwie propozycje pracy w na stanowiska helpdesk IT. Była by to moja pierwsza praca w tym kierunku. Pracodawcy dobrze wiedzą że nie mam doświadczenia.
OPCJA 1: I linia wsparcia, głównie na słuchawce, rozwiązywanie problemów przez telefon lub przesyłanie do odpowiednich działów, duże korpo, 14zł na rękę, 8-16, do tego bardzo dobry dojazd, Pracodawca twierdzi że jest bardzo dużo ścieżek rozwoju.
OPCJA 2: praca w kancelarii adwokackiej, Typowy helpdesk, bezpośrednie pomaganie użytkownikom w różnych przypadkach, ogólne wsparcie it, byłbym takim informatykiem od wszystkiego i od niczego, dodatkowo styczność z Active Directory i Exchange z którymi nigdy nie miałem kontatku( pracodawca wie o tym), 11-12zł na godzine, gorszy dojazd, raczej zamknięta ścieżka rozwoju, po 3 miesiącach podwyżka w zależności od umiejętności
Jak myślicie?
Otóż mam dwie propozycje pracy w na stanowiska helpdesk IT. Była by to moja pierwsza praca w tym kierunku. Pracodawcy dobrze wiedzą że nie mam doświadczenia.
OPCJA 1: I linia wsparcia, głównie na słuchawce, rozwiązywanie problemów przez telefon lub przesyłanie do odpowiednich działów, duże korpo, 14zł na rękę, 8-16, do tego bardzo dobry dojazd, Pracodawca twierdzi że jest bardzo dużo ścieżek rozwoju.
OPCJA 2: praca w kancelarii adwokackiej, Typowy helpdesk, bezpośrednie pomaganie użytkownikom w różnych przypadkach, ogólne wsparcie it, byłbym takim informatykiem od wszystkiego i od niczego, dodatkowo styczność z Active Directory i Exchange z którymi nigdy nie miałem kontatku( pracodawca wie o tym), 11-12zł na godzine, gorszy dojazd, raczej zamknięta ścieżka rozwoju, po 3 miesiącach podwyżka w zależności od umiejętności
Jak myślicie?


Wszyscy wstają, klaszczą a tylko Gowin siedzi z ponurą miną. Niech cie sumienie zje od środka, mogłeś to wszystko zatrzymać.
#bekazpisu #polityka #neuropa
źródło: comment_zEITFtB7gW9TWQEb2wI8Nn7HBkLGbzhj.jpg
Pobierz