Dzień dobry wieczór. Odtworzyłem w Javie z pomocą LibGDX pierwszy loch z gry The Legend of Zelda: Link's Awakening. Tutaj jest link do filmu prezentującego fragment gry: https://youtu.be/3LopOZKCFTw A tutaj jest link do samej gry i kodu źródłowego: http://s000.tinyupload.com/index.php?file_id=58556479024791768846 Konstruktywna krytyka mile widziana. Szczególnie kodu źródłowego jeżeli ktoś będzie chciał do niego zajrzeć. Profesjonalnym programistą nie jestem i kod jest dosyć chaotyczny więc z chęcią bym usłyszał jakieś rady dotyczące poprawy architektury.
Odtworzyłem w Javie z pomocą LibGDX pierwszy loch z gry The Legend of Zelda: Link's Awakening.
Tutaj jest link do filmu prezentującego fragment gry: https://youtu.be/3LopOZKCFTw
A tutaj jest link do samej gry i kodu źródłowego: http://s000.tinyupload.com/index.php?file_id=58556479024791768846
Konstruktywna krytyka mile widziana. Szczególnie kodu źródłowego jeżeli ktoś będzie chciał do niego zajrzeć. Profesjonalnym programistą nie jestem i kod jest dosyć chaotyczny więc z chęcią bym usłyszał jakieś rady dotyczące poprawy architektury.
https://stackoverflow.com/questions/39688830/why-use-develop-guice-when-you-have-spring-and-dagger