Jak SONY traktuje swoich klientów.
Dla kontrastu z kilkoma pozytywnymi przykładami z innych firm, tym razem o tym jak firma SONY traktuje swoich klientów. Ku przestrodze dla osób chcących kupić VAIO.
z- 173
- #
- #
- #
- #
- #
Dla kontrastu z kilkoma pozytywnymi przykładami z innych firm, tym razem o tym jak firma SONY traktuje swoich klientów. Ku przestrodze dla osób chcących kupić VAIO.
zWykop.pl
Cały problem polega na tym, że klient jest źle traktowany, a naprawa tego samego urządzenia 4 raz, gdzie pierwsza naprawa była po niecałych 6 miesiącach od zakupu jest wciskaniem kitu klientowi. W sumie ten laptop jakieś 3
Chodzi o to w jaki sposób działa ich serwis i jakie mają podejście do klienta (który wydaje przecież spore pieniądze). Z tym serwisem nie jest dobrze i trzeba to piętnować.
Może (odpukać) jak twój VAIO się zepsuje (oby nie) to nie będziesz
Co do reklamacji, to właśnie ten wykop jest na podejście serwisu sony do sprawy. Na pytanie, czy oddadzą kasę odpowiedzieli, że nie, to jak powiedziałem, że nie odbiorę laptopa z naprawy, to