Mirki mamy sygnały, że pewna forma przesyłki nazwana na naszej stronie EU Registered (poczta Austriacka) jest mało skuteczna i zdarzają się sytuacje, że poczta ta gubi nasze paczki.
Nie znamy skali tego problemu. Chcemy coś z tym zrobić, dlatego na początku prosimy każdego, kto zamówił produkt tą formą wysyłki i po 30 dniach paczka dalej nie dotarła o wpisanie komentarza z numerem swojego zamówienia z GB oraz numerem trackingu (prosimy tylko o
Sprawdzimy wszystkie paczki z tego postu i postaramy się wyjaśnić co się dokładnie stało. Paczki, które rzeczywiście zaginęły otrzymają pełny refund. Dodatkowo postaramy się jeszcze w jakiś sposób wynagrodzić to osobom, które straciły zaufanie do naszego sklepu. Dajcie nam proszę trochę czasu na dokładne zbadanie sprawy. Będziemy kontaktować się z każdą osobą osobno.
Kazdy z nas stracił około 1000 zł - musi byc jakis sposób aby odzyskac pieniądze. Na Aliexpress zawsze stoją po stonie kupującego. Tutaj mam wrażenie , że to wałek grubymi nićmi szyty.
Nie znamy skali tego problemu. Chcemy coś z tym zrobić, dlatego na początku prosimy każdego, kto zamówił produkt tą formą wysyłki i po 30 dniach paczka dalej nie dotarła o wpisanie komentarza z numerem swojego zamówienia z GB oraz numerem trackingu (prosimy tylko o