Mirki mamy sygnały, że pewna forma przesyłki nazwana na naszej stronie EU Registered (poczta Austriacka) jest mało skuteczna i zdarzają się sytuacje, że poczta ta gubi nasze paczki.
Nie znamy skali tego problemu. Chcemy coś z tym zrobić, dlatego na początku prosimy każdego, kto zamówił produkt tą formą wysyłki i po 30 dniach paczka dalej nie dotarła o wpisanie komentarza z numerem swojego zamówienia z GB oraz numerem trackingu (prosimy tylko o
Witam, opiszę Wam krótko jak się zakończyła moja sprawa. Telefon zamówiłem 28.07.2017. Po 12 dniach utknoł w Wiedniu ( przesyłka Europa Registered, poczta Austryjacka). Przeczytałem nasz temat w połowie sierpnia. Dodałem tutaj swój numer zamównia i przesyłkę. Po 60 dniach od daty wysyłki 30.09.2017 zgłosiłem sprawę na oficjalny support sklepu. Poprosiłem o zwrot pieniędzy (paczka ubezpieczona, zapłacone Przelewt 24). Pierwsze odpowiedzi są standardowe z prośbą o sprawdzenie trackingu i na poczcie itd.
Nie znamy skali tego problemu. Chcemy coś z tym zrobić, dlatego na początku prosimy każdego, kto zamówił produkt tą formą wysyłki i po 30 dniach paczka dalej nie dotarła o wpisanie komentarza z numerem swojego zamówienia z GB oraz numerem trackingu (prosimy tylko o