AMA - marketing polityczny - jak to się robi w Polsce!
Od wielu lat zajmuję się doradztwem politycznym (głównie w okresie wyborów). Od samorządowych, przez parlamentarne do wyborów do Parlamentu Europejskiego. Ze względu na fakt, że ostatnio wiele osób zaczęło się do mnie zgłaszać, chętnie wyjawię pewne aspekty tej pracy. Nie zamierzam zdradzać dla...
z- 283
- #
- #
- #
- #
- #
1. Znów nazwiska (nie mogę - wybacz)
2. Wielu ma pomocników (to już ciężko wyczuć - swoich klientów znam i o nich to powiedzieć mógłbym, ale niestety nie mogę
3. Przyłączyć się do mnie - za parę lat będziesz lepszy, a ja już będę odchodził z branży, żeby spokojnie doczekać emerytury.
4. Portal reklamowy :)
1. Nigdy - czym więcej na to patrzę, tym bardziej mnie odrzuca!
2. Klub towarzysko-rozrywkowy!
3. Elementarz niestety to jest! (nowość - konkurs rzucania butem o sufit - tak, aby odcisnąć całą podeszwę - afterparty po zjeździe krajowym - restauracja w 4 gwiazdkowym hotelu - to zasługa zimnej wódki i chęć zaimponowania gorącym kobietom)
1. Nie
2. 35 - 50 tysięcy
3. Ponad rok przed wyborami trzeba wystartować
1. Nie mogę (nie podaję zadnych nazwisk)
2. do 50 (nie liczę szkoleń - tam około 300)
Niestety nie umiemy docenić demokracji. Wiele osób nie szanuje zdania innych. Moim zdaniem to czasem konieczność
Na otwarcie oczu - Anatomia Władzy - autor to już celebryta w branży - zaczynał dużo wcześniej niż ja.
1. Na jakimś szczeblu, nie koniecznie najwyższym prawdopodobnie tak!
2. Miejsce na liście mam ogromne znaczenie. Głosujemy z lenistwa na początek listy. Długo żeby tłumaczyć - generalnie głosuje się na listę
3. Ostanie wybory pokazały, że w teorii.