Ludzie bez przesady. W empiku masz 60 dni na zwrot bez podania przyczyny, nawet jak towar jest rozfoliowany. Podejdź do dowolnego salonu i zwróć płytę a nie tu pierdoły wypisujesz. Jakby Ci w kiosku sprzedali stare mleko to też byś tu wypisywał ? Śmieszą mnie komentarze o forach prawnych, UOKiK itp. Empik nie robi problemy ze zwrotem, zwłaszcza jak z płytką jest coś nie tak lub jest inna niż w opisie -
@bezradnyradny: No właśnie staram się Ciebie zrozumieć i proponuje rozwiązanie. Weź paragon, idź do sklepu, odbierz pieniądze - chyba o to chodzi. Płyta po prostu jest źle wydana i tyle. Uważam, że jesteś nieudolny bo tu o tym wypisujesz zamiast bez problemu załatwić sprawę u sprzedawcy, a więc co mówię bo bardzo dużo kupuję w różnych empikach i nigdy problemu nie było z jakimś zwrotem/reklamacją.
@bezradnyradny: "Aha, moje pytanie jest następujące: Czy mogę taką płytę zwrócić ze względu na wprowadzenie mnie w błąd lub żądać zamiany na wersję jaka była w opisie?"
Powyżej Twoje własne słowa. Więc racz się zdecydować.
Jak zauważyłeś błąd to napisz na obsluga.klienta@empik.com - zmienią opis (dostają go od dystrybutora - nie sposób każdego z setek tysięcy indexów sprawdzić)
Rozumiem, że wydanie bardziej przypomina pirata z rynku i nie zgadza się
Powyżej Twoje własne słowa. Więc racz się zdecydować.
Jak zauważyłeś błąd to napisz na obsluga.klienta@empik.com - zmienią opis (dostają go od dystrybutora - nie sposób każdego z setek tysięcy indexów sprawdzić)
Rozumiem, że wydanie bardziej przypomina pirata z rynku i nie zgadza się