Niby taki Inpost dobry a jednak... nawet chyba nie liczyłem na inną odpowiedź niż odmowa ale cóż.
Wysłaliśmy do klienta niedużą kopertę z dwoma płytkami głownymi. Co się stało? a no podczas odbioru okazało się że koperta zniszczona i jest dostęp do zawartości. Jednej z nich brakuje. Od razu przy paczkomacie wykonany telefon do inpostu z pytaniem co dalej. Reklamacja złożona jeszcze tego samego dnia. A jaką dostałem odpowiedź?
Wysłaliśmy do klienta niedużą kopertę z dwoma płytkami głownymi. Co się stało? a no podczas odbioru okazało się że koperta zniszczona i jest dostęp do zawartości. Jednej z nich brakuje. Od razu przy paczkomacie wykonany telefon do inpostu z pytaniem co dalej. Reklamacja złożona jeszcze tego samego dnia. A jaką dostałem odpowiedź?
Zgodnie z ustawą Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 . art. 87 pkt 3:
Operator nie odpowiada za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi pocztowej, jeśli jej
niewykonanie lub nienależyte wykonanie nastąpiło z powodu naruszenia przez Nadawcę lub Adresata
#enigma2 #cccam