Miałem na #studbaza projekt do zrobienia: gra typu serious games(czyli gra która służy nie tylko do dawania frajdy, ale też do "poważniejszych" rzeczy typu edukacja) do napisania w javie lub C#.
Jako że projekt typu "chwytanie myszką śmieci i wrzucanie ich do odpowiedniego kosza, by uczyć segregacji" zanudziłby mnie na śmierć, to postanowiłem napisać swoje kerbale w javie, tylko takie bardzo okrojone, bo miałem na to tylko 3 miesiące i to po godzinach, bo oprócz zdania studiów trzeba jeszcze zarobić na chleb.
Grę zrealizowałem z wykorzystaniem LibGdx, która to jest przeznaczona do gier raczej 2D, ale jako że używa OpenGL, to i sama z siebie pozwala na wykonywanie calli opengl, ale też ma funkcje do wczytywania modeli tekstur, dosyć nieskomplikowanego renderowania modeli(chociaż i tak musiałem się posiłkować "czystym" openglem)
Nazwanie tego kerbalami jest trochę nad wyraz, bo nie ma budowania rakiet, nie ma startów rakiet, nie ma latania samolotami, nie ma... a może lepiej powiem co jest. Oto długa lista tego, co zaimplementowałem:
1. Sterowanie statkiem kosmicznym i zmiana orbity pod wpływem ciągu
2. Nie ma punktu drugiego(to zdanie jest fałszywe)
Jako że projekt typu "chwytanie myszką śmieci i wrzucanie ich do odpowiedniego kosza, by uczyć segregacji" zanudziłby mnie na śmierć, to postanowiłem napisać swoje kerbale w javie, tylko takie bardzo okrojone, bo miałem na to tylko 3 miesiące i to po godzinach, bo oprócz zdania studiów trzeba jeszcze zarobić na chleb.
Grę zrealizowałem z wykorzystaniem LibGdx, która to jest przeznaczona do gier raczej 2D, ale jako że używa OpenGL, to i sama z siebie pozwala na wykonywanie calli opengl, ale też ma funkcje do wczytywania modeli tekstur, dosyć nieskomplikowanego renderowania modeli(chociaż i tak musiałem się posiłkować "czystym" openglem)
Nazwanie tego kerbalami jest trochę nad wyraz, bo nie ma budowania rakiet, nie ma startów rakiet, nie ma latania samolotami, nie ma... a może lepiej powiem co jest. Oto długa lista tego, co zaimplementowałem:
1. Sterowanie statkiem kosmicznym i zmiana orbity pod wpływem ciągu
2. Nie ma punktu drugiego(to zdanie jest fałszywe)

źródło: 9cc28760-ba27-1fb4-984b-87caf51a67b9
Pobierz