@Dzieci_z_Choroszczy: warto przypomnieć, że ustawa po tych latach po prostu sobie miała wygasnąć, a na nocnym głosowaniu PiS ją przepchnął żeby sobie trwała dalej
Zdjęcie zrobione w roku 1996 na lotnisku JFK w Nowym Jorku przedstawia dwa samoloty - startującego Boeinga 767-366ER linii EgyptAir o rejestracji SU-GAP oraz lądującego Concorde'a Air France o rejestracji F-BTSC.
W ciągu zaledwie kilku lat obie maszyny już nie istniały. Egipski Boeing rozbił się o taflę Oceanu Atlantyckiego wykonując lot 990 z Nowego Jorku do Kairu w nocy 31 października 1999 roku. W katastrofie tej zginęło
Jako, iż do zapłonu doszło po osiągnieciu prędkości decyzji
dla zainteresowanych: prędkość decyzji (aka V1): maksymalna prędkość umożliwiająca bezpieczne zatrzymanie samolotu na pasie startowym, wyliczana przed startem każdego samolotu wielosilnikowego, powyżej której załoga kontynuuje start samolotu (nie przerywa rozbiegu) nawet w wypadku awarii silnika.
Czyli po jej przekroczeniu, choćby skały *****, aleluja i do przodu.