Mój brat pracował przez kilka miesięcy nad warcabami na sterydach. Co czyni gre wyjatkowa? Turbodopracowanie, ciekawe efekty wszechobecnych glitchy oraz minimalizm. Zapraszam!
@iwannagethigh: no hej. :) Grę napisałem natywnie na iOS-a w Swifcie i SpriteKicie. Wszystko oprócz dźwięków generuję z kodu — jedyne obrazki, które ściągają się z appką, to ikony, a wszystkie tekstury są tworzone przy uruchomieniu.
@mikulus: słabo. :( Appstorowa wyszukiwarka słynie z beznadziejnych wyników, ale przed chwilą sprawdziłem i U Mnie Działa™. Gra jest, przynajmniej na razie, tylko na iPada. Nie można jej wyszukać na iPhonie.
@mikulus: spoko, może za słabo komunikuję na stronie, że gra jest tylko na iPada, a nie na iPhona. Najlepiej byłoby, gdyby gra zarobiła trochę kasy, żebym mógł poświęcić czas na zrobienie wersji iPhonowej. :p (Jest zaskakująco dużo problemów i przypadków brzegowych, gdy zmniejszy się ekran z iPada do iPhona. Nie wystarczy po prostu wszystkiego przeskalować, bo ciężko jest trafiać w pionki, zasłania się je palcem, itd.)
@krris: dzięki! :) Myślę, że większość zajmują swiftowe binarki. Oprócz kodu w paczce jest tylko ikona i 3,5 MB dzwięków; wszystkie tekstury są generowane.
Mój brat pracował przez kilka miesięcy nad warcabami na sterydach. Co czyni gre wyjatkowa? Turbodopracowanie, ciekawe efekty wszechobecnych glitchy oraz minimalizm. Zapraszam!
http://GlitchyCheckers.com/
#gamedev #programowanie #gry