@moneystars: usuń
- 0
@AjKenFlai nie
Ktoś mi wytłumaczy jak mniejwięcej działają bitwy? Byłem na lepszym gruncie, u siebie w państwie + miałem około 2,5 razy więcej jednostek niż przeciwnik, oraz dobrego dowódce. Technologie wpakowane w wojsko, morale utrzymywały się cały czas na podobnym poziomie co przeciwnika, W-T-F is going on hiere? #eu4 #europauniversalis4
- 5
Skopiuje Ci to co nie tak dawno pisałem. Jeżeli czegoś jeszcze nie będziesz rozumiał to pisz konkretnie. Aha dodam tylko, że bitwy zazwyczaj kończą się gdy któraś ze stron straci morale do 0. Zasadniczo tekst ten dotyczy zadawanych w bitwie obrażeń ale jako, że tempo z jakim traci się morale jest zależna od ponoszonych strat przez co to co niżej napisałem jest adekwatne do pytania.
@moneystars: tl:dr Krytyczne są trzy aspekty, przewaga sumy punktów "umiejętności" - Paradoxowych "pestek" jakie posada każda jednostka i generał, różnica w Taktyce walki czy generalnie technologii - nawet jeden poziom różnicy między walczącymi armiami może być decydujący, oraz od pewnego momentu liczba artylerii w kompozycji
Zasada jest prosta jako podstawę do modyfikatorów podaje się różnicę w punktach tych kropeczek(pestki - pips). Załóżmy taką sytuację mamy walkę 1000 na 1000, z jednej strony mamy Gustavian Infantry ze statystykami 3/2 3/2 3/2 z drugiej podobne technologicznie Saxon Infantry 3/2 /3/2 2/2. Zachód ma generała 3/3/1/1 Wschód 1/2/4/2. Dla uproszczenia pozostałe rzeczy są takie same taktyka walki, bonusy z technologii, idei oraz doradców. Wschód atakuję przez rzekę (-1) na lesisty teren (-1).
@moneystars: tl:dr Krytyczne są trzy aspekty, przewaga sumy punktów "umiejętności" - Paradoxowych "pestek" jakie posada każda jednostka i generał, różnica w Taktyce walki czy generalnie technologii - nawet jeden poziom różnicy między walczącymi armiami może być decydujący, oraz od pewnego momentu liczba artylerii w kompozycji
Zasada jest prosta jako podstawę do modyfikatorów podaje się różnicę w punktach tych kropeczek(pestki - pips). Załóżmy taką sytuację mamy walkę 1000 na 1000, z jednej strony mamy Gustavian Infantry ze statystykami 3/2 3/2 3/2 z drugiej podobne technologicznie Saxon Infantry 3/2 /3/2 2/2. Zachód ma generała 3/3/1/1 Wschód 1/2/4/2. Dla uproszczenia pozostałe rzeczy są takie same taktyka walki, bonusy z technologii, idei oraz doradców. Wschód atakuję przez rzekę (-1) na lesisty teren (-1).
- 5
Mirki macie może linka gdzieś do #ama z Kanady? Opowiadał on o życiu w Kanadzie, pamiętam że robił strony i że miała się do niego po roku chyba wprowadzić dziewczyna.
- Wrocław
Nie rozumiem, co chcesz powiedzieć. Twórcy gry specjalnie zrobili tak, żebyś zawsze przegrywał, czy jak? ( ͡° ͜ʖ ͡°)