Mirki mamy sygnały, że pewna forma przesyłki nazwana na naszej stronie EU Registered (poczta Austriacka) jest mało skuteczna i zdarzają się sytuacje, że poczta ta gubi nasze paczki.
Nie znamy skali tego problemu. Chcemy coś z tym zrobić, dlatego na początku prosimy każdego, kto zamówił produkt tą formą wysyłki i po 30 dniach paczka dalej nie dotarła o wpisanie komentarza z numerem swojego zamówienia z GB oraz numerem trackingu (prosimy tylko o takie komentarze w tym wpisie).
Po zebraniu wszystkich zamówień zbadamy sprawę i postaramy się wynagrodzić każdemu tą nieprzyjemną sytuację, która oczywiście nie powstała z naszej winy, ale bierzemy też za nią odpowiedzialność.
Tym
Nie znamy skali tego problemu. Chcemy coś z tym zrobić, dlatego na początku prosimy każdego, kto zamówił produkt tą formą wysyłki i po 30 dniach paczka dalej nie dotarła o wpisanie komentarza z numerem swojego zamówienia z GB oraz numerem trackingu (prosimy tylko o takie komentarze w tym wpisie).
Po zebraniu wszystkich zamówień zbadamy sprawę i postaramy się wynagrodzić każdemu tą nieprzyjemną sytuację, która oczywiście nie powstała z naszej winy, ale bierzemy też za nią odpowiedzialność.
Tym
#android #telefony
Powyższy opis jest nieaktualny, obecnie sytuacja wygląda następująco:
- nie działa formularz zgłoszenia reklamacji na stronie google, trzeba się dobić na chat z supportem,
- trzeba podać adres na terenie Niemiec, bardzo chcą też telefon z niemieckim prefixem, ale da się ich przekonać do polskiego,
- Google wystawia RMA + etykietę UPS do zwrotu, wysyła się sam telefon (bez pudełka i akcesoriów),
- telefon zwraca się do Polskiego CTDI - działa wystawiona przez Google etykieta UPS (mimo adresu nadawcy w DE), nadając w dowolnym punkcie UPS w Polsce,