Drogi autorze tego "bulwersującego zdarzenia", jako doświadczony pracownik call center czuję się w obowiązku do skomentowania niskiego poziomu jaki tu reprezentujesz. Po pierwsze: Jak śmiesz obrażać obcą ci zupełnie osobę, (czytaj konsultanta), która pewnie pracuje za jakieś 8zł brutto wykonując cholernie ciężką pracę? Sorry, ale czy ty myślisz że my lubimy do ciebie-takiego chama i prostaka dzwonić i z tobą rozmawiać? otóż NIE! Mamy to za przeproszeniem gdzieś czy ty coś od
Jak PLAY znajduje nowych "klientów"
Przed chwilą spotkała mnie ciekawa sytuacja. Zadzwonił ktoś z numeru 519351*** (mój telefon automatycznie odrzuca połączenia z numerów prywatnych). Więc odbieram, mówię słucham i nic. Ktoś się rozłącza. Wszystko ok, może pomyłka. Jestem przewrażliwiony na takie sprawy bo...
z- 180
- #
- #
- #
- #
- #