napiszę Wam mój problem najkrócej jak potrafię. Kończy mi się umowa, a więc postanowiłem skontaktować się z sekcją utrzymania klienta T-Mobile. Jednym z tych ludzi, z którymi mi się dobrze rozmawiało i dostawałem „przystępne” oferty był Pan „X” (nazwijmy tak co by T-Mobile nie miało do mnie pretensji). Z racji, że dobrze mi się z nim rozmawiało chciałem gadać tylko z nim.
Zadzwoniłem na infolinię złożyć skargę na Pana „Y”, bo nie chciał mi wysłać oferty na e-mail, ponieważ, uwaga hit, zaczął mi tłumaczyć jak zarabia, i że się to mu nie opłaca xD
@lukasz-rusek: kończ umowę i nagłaśniaj temat. Tym ch... na słuchawkach to się trochę za dużo ostatnio w dupach nazbierało, sieci mają klientów w dupie przez co te gnoje myślą że mogą wszystko. Z chamstwem to trzeba króciutko inaczej Ci na głowę wejdą
napiszę Wam mój problem najkrócej jak potrafię. Kończy mi się umowa, a więc postanowiłem skontaktować się z sekcją utrzymania klienta T-Mobile. Jednym z tych ludzi, z którymi mi się dobrze rozmawiało i dostawałem „przystępne” oferty był Pan „X” (nazwijmy tak co by T-Mobile nie miało do mnie pretensji). Z racji, że dobrze mi się z nim rozmawiało chciałem gadać tylko z nim.
Zadzwoniłem na infolinię złożyć skargę na Pana „Y”, bo nie chciał mi wysłać oferty na e-mail, ponieważ, uwaga hit, zaczął mi tłumaczyć jak zarabia, i że się to mu nie opłaca xD
Pan