developer "1" con_filter_text "BHOP" con_filter_enable "2" alias togglescroll "scroll1" alias scroll1 "bind mwheeldown +jump; bind mwheelup +jump; play buttons\button17; echo [BHOP_ON]; alias togglescroll scroll2" alias scroll2 "bind mwheeldown invnext; bind mwheelup invprev; play buttons\button16; echo [BHOP_OFF]; alias togglescroll scroll1" bind "" "togglescroll" Po wciśnięciu na scrolla ustawia nam się skok, a w górnym lewym rogu ekranu wyświetla się informacja czy skok jest włączony czy nie. Przy wciśnięciu
Super bind! jeśli to możliwe to prosił bym autora tylko o małą zmianę aby działał tylko na przytrzymanej spacji, czyli szybki 1 klik normalny skok (lub +duckjump) długi klik przytrzymanie SPACJI włączenie (togglescroll) BHOPA na scrollu
PS. mozna by tu nawet pomyśleć o krok dalej w wygodnym połączeniu i rozbudowaniu klawiszy.... (BHOP i szybkie kucanie) np; "MWHEELDOWN" "+duck" "MHEELUP" "+jump"
developer "1"con_filter_text "BHOP"con_filter_enable "2"alias togglescroll "scroll1"alias scroll1 "bind mwheeldown +jump; bind mwheelup +jump; play buttons\button17; echo [BHOP_ON]; alias togglescroll scroll2"alias scroll2 "bind mwheeldown invnext; bind mwheelup invprev; play buttons\button16; echo [BHOP_OFF]; alias togglescroll scroll1"bind "" "togglescroll"Po wciśnięciu na scrolla ustawia nam się skok, a w górnym lewym rogu ekranu wyświetla się informacja czy skok jest włączony czy nie. Przy wciśnięciu
PS. mozna by tu nawet pomyśleć o krok dalej w wygodnym połączeniu i rozbudowaniu klawiszy....
(BHOP i szybkie kucanie)
np;
"MWHEELDOWN" "+duck"
"MHEELUP" "+jump"
Pozdrawiam ;)
Szybki klik przeładowanie i czyszczenie mapy, przytrzymanie = skradanie się
alias "+k2" "+speed;+reload;r_cleardecals;"
alias "-k2" "-speed;-reload;"
bind "e" "+k2"
Z góry dziękuję i pozdrawiam ;)