Moda na x-kom odcinek 34782
Na początek w skrócie, bo w dalszej części odcinka opiszę sytuację nieco dłużej. 1. Zakup laptopa w sklepie x-kom – 2500zł 2. Po 9 miesiącach zaczął się wyłączać i brzęczeć 3. Wysyłka do serwisu Acer 4. Koszt naprawy – 2490zł 5. Uszkodzenie mechaniczne,...
z- 68
- #
- #
- #
- #
- #
- #
Zdaje sobie sprawę, że w pojedynkę, to sobie mogę co najwyżej pierdnąć i to jeszcze drogo pierdnąć, dlatego prawnik zaproponował jeżeli się to uda i to w ogóle możliwe zebranie sporej ilości poszkodowanych i złożenie pozwu zbiorowego. Wtedy jest dużo łatwiej i większa siła rażenia.
Będę działał tutaj, na innych forach, zauważyłem że mają na facebooku antyfanpage, na pewno parę chętnych się znajdzie, a ja mogę sprawę poprowadzić.
to był dosyć tani laptop, usterki były podobne, poluzowane wejście ładowania i samowyłączanie, bezproblemowo naprawili i bardzo szybko, a serwis to bardzo ważny czynnik przy wyborze producenta, na tyle spodobała mi się ta usługa, że postanowiłem nie ryzykować z jakimś innym, licząc, że tym razem dostane sprawnego lapka, niestety...
szczerze Ci powiem, że nie znam się na komputerach, rozkręcenie go i zrobienie zdjęć już było nie lada wyzwaniem,
ale w tej sprawie nic się nie zgadza, poza tym nie próbują, tylko już mnie wyruchali :) Ale zgwałcony nigdy się nie poddaje.
1.nie wiem co tu robi +18 (jestem zielonką :))
2.przeczytaj co napisałem na końcu: "Zamierzam przeprowadzić konkretną kampanię medialną tak aby nikt więcej nie został oszukany, każdy jeden klient mniej to będzie sukces" także w najbliższym czasie będę zielonką w większości takich stron jak ta lub innych for internetowych, a jakąś szczególną pomoc nie liczę, chociaż @GeraltRedhammer już troszkę doradził, ale głównie chodzi o to, żeby ostrzec ludzi
aktualnie wartość tego laptopa po roku czasu szacuje na 1800-1900zł, więc ta naprawa znacznie przewyższa aktualną cenę za jaką można go nabyć
jakbyś przeczytał uważnie cały tekst to byś wiedział co ma xkom do produktu firmy trzeciej, technik xkom miał sprawdzić stan urządzenia, tak mnie poinformowano w rozmowach telefonicznych, a to sprawdzenie polegało na tym, że skopiowali to co serwis acer im wysłał, a że płyty głównej im się nawet sprawdzać nie chciało, to napisali że ładowarka uszkodzona...
panie ekspercie od dmuchania wentylatorów
Mnie to również bardzo ciekawiło, ale nie było z nimi żadnego dialogu, jedyne co w kółko powtarzali to, że decyzja jest ostateczna i nieodwołalna, jak chciałem porozmawiać z kimś wyżej postawionym niż ten ciapak z call center to powiedziano mi, że to nie możliwe, aha a na koniec bezczelnie rzucił, że czekamy na decyzje odnośnie naprawy, inaczej laptop zostanie zutylizowany.
już sie nie będę spierał, ale przez telefon mówili co innego, że technik dokładnie sprawdzi sprzęt, ale rozmowy nie nagrałem, dowodów nie ma, zresztą to był mój błąd o którym wspominałem i o którym powiedziała mi Pani rzecznik ochrony praw konsumenta, pierwsza zasada składania reklamacji to rękojmia do sprzedawcy, nigdy serwis, dlatego tak często sklepy namawiają do wysyłania sprzętu najpierw do serwisu, potem mają ułatwione zadanie.
myśleć to ja mogę o żonie, dziecku i o pracy na przykład, a nie o ludziach którym zapłaciłem grube pieniądze, a oni mnie oszukali, nie wiem kto i czym tam bada ten sprzęt i nie interesuje mnie to, natomiast interesuje mnie efekt końcowy, który jaki jest opisałem.
ups, wyczuwam internetowego trolla i napinacza i kolejnego eksperta od dmuchania.
co chce od x-koma?
proste przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem wszystko w całości to się dowiesz
idź już trollować dziecko gdzie indziej, prosze cie, zakopałeś już i daj sobie spokój
dzięki stary na moją bezradność w kwestii tego:
"Na tą chwilę jestem bez laptopa i tak naprawdę nie wiem gdzie go kupić, boje się ogromnie sklepów jak i serwisów."
bardzo mi pomogłeś w wyborze sprzętu.
tak jak pisałem nie znam się na komputerach, miał mi służyć tylko i wyłącznie do pracy
o boze nie odczepi się człowiek, przecież napisałem
"Powyżej opisanej sytuacji oczywiście nie odpuszczę, na moje szczęście, może przeczucie, bo poczytałem o tych serwisach/sklepach internetowych, porobiłem dużo zdjęć i filmików laptopa z zewnątrz i wewnątrz zanim odesłałem go do serwisu (nie chcę ich pokazywać ponieważ mogą posłużyć jako dowód w sprawie) "
komputer był czyściutki i nadal jest.
O swoich błędach jakie popełniłem wiem, ale upoważniają one sprzedawcy do odrzucenia reklamacji.
Na jakiej podstawie twierdzisz, że manipuluje?
Dziś na moje zapytanie dotyczące uszkodzenia mechanicznego płyty głównej, otrzymałem od x-kom taki oto bełkot, którego do końca nie
zielona góra, potrzebny do pracy, używam programów office, photoshop i adobe premiere - renderowanie (najgorsze)
tak w skrócie to miałeś dziecko spakować zeszyty do plecaka, bo rano szkoła, a tutaj nie pomagasz.
odblokowane
wiesz, po wielokrotnych rozmowach z nimi, wymianą emaili miałem prawo myśleć inaczej, dostawałem zapewnienia, że sprawą się zajmą, jak jeszcze laptop był w serwisie acera.