@Krabowski: Dostałem odpowiedź od supportu. Żeby zrobić dokładnie to samo co na różnych forach, co jest zrobione. Zaktualizować system, co jest zrobione. Wyłączyć antywirusa co robiłem - ale nie skorzystam z porady jego odinstalowania. Przesłać pliki logi launchera i dx...
Oczywiście formułka tak przeklejona, że zamiasta RDR2 podano rozwiązania dla GTA5...
Chwilowo ani słowa na temat zwrotu pieniędzy o co wystapiłem. Więc trzeba będzie chargeback zrobić.
@Krabowski: mi napisali że zwrot przysługuje do 14 dni od złożenia zamówienia i nie można mieć więcej niż 2h w grze xDDDDDDDD Napisałem że skoro było to zamówienie przedpremierowe i zwrot zgłosiłem w dniu premiery bo dopiero w tym dniu mogłem zobaczyć czy produkt działa mi prawidłowo to napisali : Sprawa została przekazana do naszego zespołu technicznego celem dalszego postępowania. Skontaktujemy się ponownie, gdy tylko uzyskamy informację zwrotną.
Są tutaj osoby, które będą dopiero zaczynały swoją przygodę z RDR2? (W związku z premierą na pc) Sam będę miał pierwszy raz kontakt z tą grą i szukam ludzi, którzy również będą dopiero zaczynali, do wspólnego online itd. Ktoś chętny? :) #rdr2