Cześć Mirki!
Zwracam się do Was z prośbą o pomoc. Chciałem opisać krótką historię o tym jakim januszowaniem obdarzył mnie punkt sprzedaży produktów marki Apple Cortland z siedzibą w Galerii Rzeszów.
Na początek nadmienię że sprawa dotyczy przedmiotu gwarancji iPhone'a X którego zakupiłem dokładnie 11 miesięcy temu w serwisie Cortland w Rzeszowie. Zgodnie z regulaminem gwarancja serwisowa uwzględnia wszelkie usterki oraz wady produktu poza uszkodzeniami mechanicznymi.
iPhone
Zwracam się do Was z prośbą o pomoc. Chciałem opisać krótką historię o tym jakim januszowaniem obdarzył mnie punkt sprzedaży produktów marki Apple Cortland z siedzibą w Galerii Rzeszów.
Na początek nadmienię że sprawa dotyczy przedmiotu gwarancji iPhone'a X którego zakupiłem dokładnie 11 miesięcy temu w serwisie Cortland w Rzeszowie. Zgodnie z regulaminem gwarancja serwisowa uwzględnia wszelkie usterki oraz wady produktu poza uszkodzeniami mechanicznymi.
iPhone
Przeczytaj jeszcze raz powoli, ale może dwa razy definicję rękojmi oraz jakich problemów dotyczy. W tamtym przypadku sklep odpowiedział powołując się na ekspertyzę autoryzowanego serwisu: ekspertyza serwisu- ingerencja użytkownika. Brak w takim przypadku podstaw do jakiejkolwiek odpowiedzialności prawnej sklepu albo gwaranta. Przykład: zalejesz telefon