@adamkoska: Tylko czy w ich przypadku tracking jest aktualizowany. Jeśli tak to przynajmniej wiadomo, że coś się z ich zamówieniami dzieje a nie wiszą w niebycie.
Priorityline, DPDUK2, telefon xiaomi. To normalne, że od ponad miesiąca status paczki nienadana? Niektórzy też priorityline wklejają, że utknęła gdzieś w Pradze, inni gdzieś Kazachstan pociągiem, u mnie nic. Będzie coś z tego? Wysłane, ale tracking niezaktualizowany?
@SnikerS89: ja mam taką samą sytuację. Status z Southall - 25.11 o 2:50. Mam już długi wątek z supportem. Przestali wysyłać mi wiadomości metodą kopiuj-wklej jak załączyłem oficjalną wiadomość od DPD(UK), że nie otrzymali mojej paczki i mam się kontaktować ze sprzedającym.
@elgringodado: Czyżby tak wyglądała ich odpowiedź?
Thank you very much for your feedback.
We are sorry for this inconvenience. We will start a claim for the package with the carrier and the carrier will trace your package from their end. We will take further action for you when we have the result. However, we need processing time to wait for the result. Would you please wait for one week more?
@elgringodado: Dla nas to logiczne ;) Czasami wydaje mi się, że to kilka osób odpisuje podając się za jedną. I robią to bez czytania poprzednich wiadomości. No chyba, że osoba z którą piszę, ma demencję starczą i nie pamięta już o czym rozmawialiśmy.