Treść została ukryta...
- 448
Chciałbym Was poinformować, że moja gra będzie brała udział w steamowym festiwalu gier nadchodzących w dniach 16-22 czerwca gdzie zostanie opublikowanych setki dem w tym demo mojej gry Countdown Final Zone. Zapraszam w tych dniach do pogrania na udostępnionej mapie. Będzie sporo osób grało więc serwery nie będą świecić pustkami. Przeprowadzę wtedy test obciążeniowy serwera i zbiorę anonimowe dane na temat intensywności z jaką będzie pracował serwer. Danymi statystycznymi podzielę się tu
@MshL: oficjalnie Ci nie moge powiedzieć, a nieoficjalnie ciekawe jakbym miał to zrobić? :) całą mapa i wsyztskie kolejne musiałyby być wnikliwie analizowane na serwerze a serwer do tego nie sluzy, on ma zapewnic minimalna ochrone podczas autoryzacji klientów i jak najszybsze dostarczanie kompletnych paczek z danymi. to nawet w grach AAA to jak zaczniesz chodzi przez sciany to developerzy o tym nie wiedza dopoki ktos Cie nie zaraportuje, to
@MshL: msyel ze przy mniejszych mapach mozna by pewne obliczenia szacowac albo okreslac limity np ze poistac nie moze sie poruszac szybciej niz lub nie moze wchodzic na pewne obszary lub latac albo wisiec wpowietrzu niz okreslony czas ale to nadal sa dodatkowe ociazenia dla serwera no i tu trzeba wtedy wybierac czy chcesz szybkosc czy bezpieczenstwo, Ja nie licze zeby w moja gre graly w miliony bo liderów raczej
@MshL: Spójrz na COD WARZONE tam mapa jest ogromna w dodatku biega tam 150 osób kierownaych na loalny serwer np kraje europejskie na serwer europejski iweź teraz przy tylu meczach analizuj czy ktoś nie oszukuje, no nie da się, jak gra ma być fajna w zabawie i rpzyjemna to ogranicza się bezpieczeństwo na rzecz predkosci, no ale wtedy muszą blokować konta robia to glownie poprzez system raportowania, akcja z kwietnia
Treść została ukryta...