Jak Telekomunikacja Polska troszczy się o swoich abonentów - zgłaszanie awari
Od paru dni w moim mieście użytkownicy neostrady są praktycznie pozbawieni możliwości korzystania z Internetu. Wszystko z powodu zniesienia limitów transferu i wymiany łącz telekomunikacji. Poniższy wpis opisuje nieudolną próbę zgłaszania reklamacji.
z- 19
- #
- #
- #
- #
Oto moja rozmowa z "konsultantem" "Pomocy technicznej Neostrady". Facet był dość fachowy i uprzejmy:
Ja: Dzien dobry, w godzinach popoludniowych przestaja sie otwierac strony. Czy moze Pan pomoc?
On: Czy ma Pan zainstalowany firewall?
Ja: Mam.
On: To może być przyczyna.
Ja: Przed poludniem też mam zainstalowany firewall i wszystko działa. Na moje oko macie przeciążone serwery DNS. Jak ludzie wracają z pracy to serwery nie są