@rafai: zazdroszczę ich podejścia. Chociaż w momencie odmowy odbioru samochodu, KIM Gorzów również mówił o konfiguracji nowego samochodu, pewnie później dyrektor salonu przekalkulował sobie, że mu się to nie podoba i odstąpili od tego.
@bronsky: jakby przy odbiorze zaproponowali upust to może byśmy to rozważyli. W tym momencie nie ma takiej możliwości. Tylko pieniądze, nawet nie chcemy od nich samochodu. Straciliśmy kompletnie zaufanie do KIM Gorzów oraz do Skoda Polska. Powinni mieć również od takich zdarzeń ubezpieczenie.
Dużo komentarzy i szczegółów (cały harmonogram wydarzeń), macie pod postem na stronie SKODA Polska:
https://www.facebook.com/260889647328221/posts/2276527852431047?s=659351064&sfns=mo
Również rewelacyjna odpowiedź SKODY Polska na naszą skargę.
Proponuje komentować i udostępniać.
Dodatkowo proponuje przesłuchać audycje z dnia 5 lipca od mniej więcej 27 minuty, mój Tata opowiada tam dużo szczegółów:
https://radioszczecin.pl/125,0,czas-reakcji
Ale podsumowując sprawę:
Dokumenty i faktura dotarła do nas po gradobiciu, faktura
SKODA Polska ma sprawę w d***e
Więcej szczegółów masz pod linkiem:
https://www.facebook.com/260889647328221/posts/2276527852431047?s=659351064&sfns=mo
Ale co z tego jak zdanie KIM Gorzów w tej sprawie jest inne?
Więcej szczegółów masz pod linkiem:
https://www.facebook.com/260889647328221/posts/2276527852431047?s=659351064&sfns=mo
Ważne, aby sprawę nagłośnić, ponieważ mają prawdopodobnie 200 samochodów uszkodzonych na placu i będą je sprzedawać.
Powinni mieć również od takich zdarzeń ubezpieczenie.