Są takie momenty w życiu każdego z nas z których jesteśmy szczególnie dumni. Narodziny dziecka, zbudowanie domu, kolor bordo na wykopie czy premiera trailera przy którym maczało się palce ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■
Gdy zaczynaliśmy projekt Gloria Victis: MMO nie mieliśmy niczego, oprócz wielkiego zapału. #pracbaza odbywała się zdalnie, po godzinach, bez żadnego budżetu aż do wydawania wersji na Steam, następnie mogliśmy założyć
Gdy zaczynaliśmy projekt Gloria Victis: MMO nie mieliśmy niczego, oprócz wielkiego zapału. #pracbaza odbywała się zdalnie, po godzinach, bez żadnego budżetu aż do wydawania wersji na Steam, następnie mogliśmy założyć
![jan-grochowski - Są takie momenty w życiu każdego z nas z których jesteśmy szczególni...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/comment_1585146620w37EscyoEDEtwhoalQGmrk,w400.jpg)
- bartold
- Hashiru
- szymon-charko
- Xenix
- dyzmund
- +298 innych
Siege wydajemy oczywiście bez wczesnego dostępu, Fish Tank Studio, czyli developerzy bezpośrednio
Dlaczego abandonware? Bo dodaliśmy skiny do gry? Nie widzialem też żeby ktoś miał problem z tym że na święta zbierało się prezenty, ale może to kwestia tego ze community z Polski to jednocyfrowy procent w naszej grze.
Aktualizujemy naszą grę każdego jednego tygodnia, community się nie pomniejsza, ludzie kupują grę, imo to absolutne przeciwieństwo "abandonware". Crafting dalej potrzebuje używania miast, w tym miast gildyjnych żeby tworzyć najlepsze przedmioty.