Serdecznie NIE POLECAM Internetu z Play. Proszę o plusiki, co by więcej osób to zobaczyło. Krótki opis mojej sprawy:
1) Dzwoni konsultant, że chce przedłużyć umowę na 24 miesiące. Mówi, że bez żadnych zmian. 2) Przychodzi rachunek z wyższą kwotą miesięcznie niż w poprzednich miesiącach. 3) Dzwonię z reklamacją, która zostaje odrzucona.
@play_polska No tak, teraz, jak sprawa zostanie nagłośniona, to chłopowi nawet różnicę zwrócicie. Dlaczego nie możecie "przyjrzeć się jej ponownie" zanim szambo wybije? Rzygam śmiesznymi firemkami, które zaczynają być ludzkie dopiero, gdy zbliża się syf. Do tego czasu można klienta ładować po same kukle. Hatfu
Krótki opis mojej sprawy:
1) Dzwoni konsultant, że chce przedłużyć umowę na 24 miesiące. Mówi, że bez żadnych zmian.
2) Przychodzi rachunek z wyższą kwotą miesięcznie niż w poprzednich miesiącach.
3) Dzwonię z reklamacją, która zostaje odrzucona.
Też się bujam z nimi:
-Telefon od play, przedłuża pan?
- Muszę? Tak jak teraz jest ok
- Musi bo