"...portal rezerwacyjny B...g.com wypiął się na nas i nawet nie pozwala nam opisać co nas spotkało w tym hostelu".
To chyba okazuje się największą porażką Booking.com - ich niewiarygodny system ocen, który wprowadza w błąd klientów. Byłam stałą klientką Bookinga od 2010 roku. Problem dotyczył obiektu "Gościniec Klejnot" w Borowie - brak możliwości zameldowania, COK Booking nie odpowiadał, z powodu późnej godziny zmuszona byłam wrócić do domu (150 km). Ze względu na
To chyba okazuje się największą porażką Booking.com - ich niewiarygodny system ocen, który wprowadza w błąd klientów.
Byłam stałą klientką Bookinga od 2010 roku. Problem dotyczył obiektu "Gościniec Klejnot" w Borowie - brak możliwości zameldowania, COK Booking nie odpowiadał, z powodu późnej godziny zmuszona byłam wrócić do domu (150 km).
Ze względu na