Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko277
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki
  • Informacje
  • Rozrywka
  • Sport
  • Motoryzacja
  • Technologia
  • Ukraina
  • Gospodarka
  • Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

Rogalex
Rogalex
Profil firmowy

Rogalex

Dołączył 5 lat i 7 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 39
  • Znaleziska 10
  • Mikroblog 29
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 1
  • Dodane (3)
  • Komentowane (13)
  • Plusowane (13)
imargam_2137
imargam_2137
imargam_2137
15.05.2021, 21:19:51
  • 170
Co wy wyszyscy zapomnieliście o drugiej ruskiej stronce którą się odpala gdy #!$%@? strimsy? xD Plus i wysyłam

#famemma
  • 10
  • Odpowiedz
Rogalex
Rogalex
Rogalex 15.05.2021, 21:20:12 via iOS
  • 1
@imargam_2137: Daj linka
  • Odpowiedz
Rogalex
Rogalex
Rogalex 15.05.2021, 21:21:12 via iOS
  • 0
Daj linka plis
  • Odpowiedz
Rogalex
Rogalex
Rogalex 10.10.2020, 10:32:47 via iOS
  • 1
Witam nazywam się Bimer Auto sie chcemy sprostować całą tą sytuację która miała miejsce na wykopie https://www.wykop.pl/artykul/5734175/wspolpraca-z-bimmer-autos-kalisz/. bimmerautos



Cytowany tekst... opis odnośnika Witamy krótko odpowiemy na całą historię.

Klient od początku był poinformowany o każdej usterce która mu przedstawiliśmy przed jego decyzja o zakupie pojazdu w Szwajcarii co jest udokumentowane zdjęciami oraz rozmowami. Również wiedział że tylna pokrywą bagażnika ma drugą warstwę lakieru, na pokrywie nie występuje żadna rdza co jest udokumentowane zdjęciami. Na życzenie klienta przeprowadziliśmy samochód do kraju, dokonaliśmy wymiany (na życzenie klienta) rozrządu, wszystkich filtrów, zaslepione zostały klapy wirujace kolektora, zmieniony olej w skrzyni. W samochodzie już podczas zakupu występował błąd dotyczący napędu xdrive ( zbyt duża siła wysprzeglajaca) rozegraliśmy cały reduktor który jest w stanie idealnym wyczyscilismy z nagrau zalalismy świeżym olejem. W tym momencie poinformowalismy jedynie że silnik nastawczy reduktora jest nowy Ale że jest to zamiennik nie oryginał. Całej reszta prac wykonana przy samochodzie opisana jest na Facebooku gdzie są też zdjecia samochodu oraz właściwy opis zgodny że stanem faktycznym ( co jeszcze potwierdzimy lada dzień filmem na Youtube). Koła 19" mają źle dobrane opony dlatego też poinformowalismy klienta Koła wymieniliśmy na właściwe i tego samego dnia przejechaliśmy 150km ponieważ samochód jak i napęd nie dawał żadnych oznak uszkodzenia zadzwonilismy do klienta że wszystkimi informacjami że samochód jest gotowy. Niestety po przybyciu na miejsce okazało się że faktycznie napęd się kantuje i jest znów uszkodzony. W tym momencie absolutnie nie było dyskusji klient został poinformowany że silniczek nastawczy możemy wymienić od razu na nowy oryginalny BMW na miejscu tylko trzeba chwilę poczekać ponieważ była już 22 lub jutro samochód dowieziemy pod dom jakoś rekompensujac jego podróż na marne do Kalisza. Jedyna usterka samochodu o której klient nie wiedział to nie działające otwieranie bagażnika (uszkodzona wiązka kabli dość powszechny temat w e60) bagażnik otworzyć można jedynie z kluczyka. W tym momencie zostaliśmy zmuszeni do wypisania poświadczenia które jak widać wyżej udostępnia dane wrażliwe. Na następny dzień od rana silnik nastawczy został wymieniony samochodem przejechaliśmy 300 Km usterka została usunięta. Wykonany został telefon do klienta informując że samochód jest w pełni sprawny i że na napęd xdrive dostanie od nas gwarancję, a samochód zostanie w ten sam dzień dostarczony klientowi pod dom. W tym momencie usłyszeliśmy że nie ma mowy w ogóle o tym samochodzie tylko zwrot pełnej kwoty wchodzi w grę. Po drodze zapytaliśmy klienta czy jest w stanie p
Rogalex - Witam nazywam się Bimer Auto sie chcemy sprostować całą tą sytuację która m...

źródło: comment_16023259668QHQIXdnatAm2zP5M8RErC.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
Rogalex
Rogalex
Rogalex
Autor
10.10.2020, 10:32:57 via iOS
  • 0
Rogalex

źródło: comment_1602325977GcIuFuri4lvVEXV2I26Unv.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Rogalex
Rogalex
Rogalex
Autor
10.10.2020, 10:33:08 via iOS
  • 1
Rogalex

źródło: comment_1602325988yl2FMjpTjCbJsturoV37ao.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Rogalex
Rogalex
Rogalex
Autor
10.10.2020, 10:33:32 via iOS
  • 0
Jak widać druga warstwa lakieru na klapie na czujniku widać doskonale
Rogalex - Jak widać druga warstwa lakieru na klapie na czujniku widać doskonale

źródło: comment_1602326012Z7GGVvs8W9kWzJeUBcWlbF.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Rogalex
Rogalex
Rogalex 10.10.2020, 10:27:19 via iOS
  • 192
Witam serdecznie nazywam się Bimer Auto sie chcemy ustosunkować się do postu który został zamieszczone na wykopie https://www.wykop.pl/artykul/5734175/wspolpraca-z-bimmer-autos-kalisz/
Witamy krótko odpowiemy na całą historię.
Klient od początku był poinformowany o każdej usterce która mu przedstawiliśmy przed jego decyzja o zakupie pojazdu w Szwajcarii co jest udokumentowane zdjęciami oraz rozmowami. Również wiedział że tylna pokrywą bagażnika ma drugą warstwę lakieru, na pokrywie nie występuje żadna rdza co jest udokumentowane zdjęciami. Na życzenie klienta przeprowadziliśmy samochód do kraju, dokonaliśmy wymiany (na życzenie klienta) rozrządu, wszystkich filtrów, zaslepione zostały klapy wirujace kolektora, zmieniony olej w skrzyni. W samochodzie już podczas zakupu występował błąd dotyczący napędu xdrive ( zbyt duża siła wysprzeglajaca) rozegraliśmy cały reduktor który jest w stanie idealnym wyczyscilismy z nagrau zalalismy świeżym olejem. W tym momencie poinformowalismy jedynie że silnik nastawczy reduktora jest nowy Ale że jest to zamiennik nie oryginał. Całej reszta prac wykonana przy samochodzie opisana jest na Facebooku gdzie są też zdjecia samochodu oraz właściwy opis zgodny że stanem faktycznym ( co jeszcze potwierdzimy lada dzień filmem na Youtube). Koła 19" mają źle dobrane opony dlatego też poinformowalismy klienta Koła wymieniliśmy na właściwe i tego samego dnia przejechaliśmy 150km ponieważ samochód jak i napęd nie dawał żadnych oznak uszkodzenia zadzwonilismy do klienta że wszystkimi informacjami że samochód jest gotowy. Niestety po przybyciu na miejsce okazało się że faktycznie napęd się kantuje i jest znów uszkodzony. W tym momencie absolutnie nie było dyskusji klient został poinformowany że silniczek nastawczy możemy wymienić od razu na nowy oryginalny BMW na miejscu tylko trzeba chwilę poczekać ponieważ była już 22 lub jutro samochód dowieziemy pod dom jakoś rekompensujac jego podróż na marne do Kalisza. Jedyna usterka samochodu o której klient nie wiedział to nie działające otwieranie bagażnika (uszkodzona wiązka kabli dość powszechny temat w e60) bagażnik otworzyć można jedynie z kluczyka. W tym momencie zostaliśmy zmuszeni do wypisania poświadczenia które jak widać wyżej udostępnia dane wrażliwe. Na następny dzień od rana silnik nastawczy został wymieniony samochodem przejechaliśmy 300 Km usterka została usunięta. Wykonany został telefon do klienta informując że samochód jest w pełni sprawny i że na napęd xdrive dostanie od nas gwarancję, a samochód zostanie w ten sam dzień dostarczony klientowi pod dom. W tym momencie usłyszeliśmy że nie ma mowy w ogóle o tym samochodzie tylko zwrot pełnej kwoty wchodzi w grę. Po drodze zapytaliśmy klienta czy jest w stanie ponieść koszta za usługi które wykonaliśmy na jego zlecenie proszę sprawdzić jakie są koszty wymiany C
samego oleju w skrzyni, a gdzie do trgo rozrząd i całą reszta i jakie są rozbieżności między tymi kosztami A kwota wyżej wymieniona 1000-2500pln. Na hasło o kosztach usłyszeliśmy "nie no tak to nie". Dla tego poinformowalismy klienta że całość kwoty bez żadnych kosztów zostanie zwrócona po sprzedaży samochodu na co również usłyszeliśmy "nie no tak to nie". Po drodze klient poinformował że wyjeżdża do Norwegii i dlatego potrzebuje pieniędzy. Nie są to absolutnie nasze sprawy ale na ten moment z naszej strony sprawa wygląda tak że wykonaliśmy całą usługę tj:
-znalezienie pojazdu
-sprawdzenie
Rogalex - Witam serdecznie nazywam się Bimer Auto sie chcemy ustosunkować się do post...

źródło: comment_16023256394nnkw53fy5S5Gm91q8RLqG.jpg

Pobierz
  • 161
  • Odpowiedz
Rogalex
Rogalex
Rogalex
Autor
10.10.2020, 10:35:43 via iOS
  • 62
Jeśli można proszę udostępniać bo nie bardzo się to odnajdujemy na tym wykopie ale chcemy to szybko sprostować
  • Odpowiedz
Rogalex
Rogalex
Rogalex
Autor
11.10.2020, 06:52:56 via iOS
  • 16
@master-767: Tak zwany one step - jest to odświeżanie lakieru usuwa do 50% zarysowań ,nie jest to 2 lub 3 etapowa korekta
  • Odpowiedz
Rogalex
Rogalex
Rogalex
Autor
11.10.2020, 13:51:16 via iOS
  • 15
@ATAT-2: Troszkę sam odpowiadziales na to pytanie , mianowicie po przemyśleniach na chłodno , zdecydowałyśmy się na ta decyzje z racji ze klient w dniu odbioru auto wiedział ze go nie kupi , a to dla tego ze 3 dni po całej sytuacji gdzie na drugi dzień po tym jak bym u nas dostała wiadomość ze auto jest zrobione i dajemy chodź nie musimy gwarancje na rok lub 40 tys
  • Odpowiedz
kamixdj
kamixdj
kamixdj
30.03.2019, 20:05:48
  • 3
link w wiadomosci prywatnej prosze
#famemma
  • 1
  • Odpowiedz
Rogalex
Rogalex
Rogalex 30.03.2019, 20:15:21 via iOS
  • 1
@kamixdj: daj linka
  • Odpowiedz
Kucharrrr
Kucharrrr
Kucharrrr
13.10.2018, 19:06:31
  • 84
+ = stream pw ;)

#polak
#famemma
#famemmarestream
#danielmagical
#rafonix
  • 14
  • Odpowiedz
Rogalex
Rogalex
Rogalex 03.02.2023, 20:54:48 via Wykop
  • 0
@Kucharrrr: daj proszę stream
  • Odpowiedz

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 02.12.2023

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 01.12.2018

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2024

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl

Podróże

Gospodarka

Ukraina

Technologia

Motoryzacja

Sport

Rozrywka

Informacje

Ciekawostki