@Shady:
Nie wiem po co to robi skoro pracodawca jeśli jesteś dobry w tym co robisz sam Ci to załatwi:) Papierka bez doświadczenie nie zdobędziesz, praktyka jest wymagana do tego jeśli później nie pracujesz przy pracach związanych ze swoją licencją tracisz ją. Dlatego nie widzę sensu robienia tego samemu jeśli pracodawca nie ma takich potrzeb, także po co Ci ona? Do tego teoria a praktyka to dwie różne rzeczy.
Nie wiem po co to robi skoro pracodawca jeśli jesteś dobry w tym co robisz sam Ci to załatwi:) Papierka bez doświadczenie nie zdobędziesz, praktyka jest wymagana do tego jeśli później nie pracujesz przy pracach związanych ze swoją licencją tracisz ją. Dlatego nie widzę sensu robienia tego samemu jeśli pracodawca nie ma takich potrzeb, także po co Ci ona? Do tego teoria a praktyka to dwie różne rzeczy.
Woda nigdzie nie wnika, samolot jest szczelny a roztopiona woda jest zdmuchiwana przez pęd powietrza.
Samolot z tymi gumami nigdy nie uzyska certyfikatu FIKI ale wykopowicze wiedzą lepiej które rozwiązanie jest lepsze i minusują...
@dzikiknur: Duże jednostki zawsze mają zapas mocy, tak ,że można
Napisze to jaśniej w silnikach turbośmigłowych albo odrzutowych często tylko 30% mocy idzie na na