Dzień dobry, Czy dostawcy internetu mają coś ciekawego z okazji black friday Sam internet, tych 3 dostawców mam u siebie w bloku. #korbank #bestgo #moico @MOICO
Czy u Was nie ma dnia w którym nie zrywa neta? Choćby na chwile. Przesiadłem się do Was z Finemedii, ale szczerze teraz nie wiem czy to był dobry pomysł, bo ciągle coś się sypie.
@000loki Czołem. Obecnie walczymy z dość poważnym incydentem mającym wpływ na wszystkie usługi ( ͡°ʖ̯͡°) Walczymy, aby jak najszybciej to przywrócić do pełni sprawności ( ͡°ʖ̯͡°)
@000loki: A skąd ( ͡°͜ʖ͡°) Pracujemy, aby wyeliminować wszystko na dobre, a problemy były, są i będą zawsze. Zawsze coś nowego i zawsze w nowych miejscach ( ͡°͜ʖ͡°)
@kekerott: Ciężko mi powiedzieć, bo nie nadzoruję tematów inwestycji ( ͡°͜ʖ͡°) Podejrzewam, że jest szansa na dostępność, ale to może potrwać, stąd pewnie informacja, że będzie z tym ciężko, bo ten proces może trwać i trwać.... nawet rok ( ͡°ʖ̯͡°)
Niestety wygląda na to, że problem jest bardziej rozległy i występuje dość poważny incydent zasilania w jednym z punktów dystrybucyjnych ( ͡°ʖ̯͡°) W tej sytuacji na razie jesteśmy skazani na oczekiwanie. Zarządca budynku został poinformowany o zajściu i teraz to zarządca musi podjąć odpowiednie kroki ( ͡°ʖ̯͡°) Na tą chwilę niestety czas przywrócenia nie jest znany - będziemy informować na
Uwaga Mirkujący z #moico Ponownie nadszedł ten dzień, aby stawić czoła poprzedniemu zadaniu i zrealizować je do końca! ( ͡°( ͡°͜ʖ( ͡°͜ʖ͡°)ʖ͡°) ͡°) W związku z czym, dzisiaj w nocy (15-16.11.2021) na chwilę przed godziną 0:00 do około godziny 02:00 będziemy przeprowadzać prace konserwacyjne. W związku z tym, w wymienionych godzinach możecie całkowicie utracić dostęp do sieci
@Elvis9336 Staramy się przekazywać informacje na czas. Sporo prac serwisowych otrzymuje już stosowne mailowe powiadomienia! ( ͡°͜ʖ͡°) przy niektórych pracach, zwłaszcza tych nagłych lub ponownych próbach, czasem ta komunikacja jeszcze nie jest idealna, nad czym pracujemy! ( ͡º͜ʖ͡º)
@MOICO Co jest z Waszym łączem w Oławie, czemu co wieczór się sypie i praktycznie nie ma połączenia? Dopiero po zgłoszeniu sprawy na helpdesk i udowodnieniu problemu dostałem info, że macie problemy po swojej stronie i będą one trwały nawet do końca miesiąca. To jest jakiś żart?
@Drased: Problem jest dość złożony i występujący losowo, w losowych porach, w losowych miejscach, stąd ciężko jest przewidzieć dokładne miejsce występowania problemu jak również jego nasilenie w danym momencie ( ͡°ʖ̯͡°)
@Drased: Jest to zrozumiałe ( ͡°ʖ̯͡°) Ale pośpiech z naszej strony niestety nie wniesie nic dobrego, a wręcz może pogorszyć sytuację. Wczoraj niestety się udało, stąd musimy się wstrzymać i wprowadzić "plan B"
Alternatywny dostawca mediów domowych - internetu, telewizji i telefonu. Pierwszy w Polsce dostawca światłowodowego internetu o prędkości 1000Mb/s.