Witam
Dzwonił do mnie facet z działu utrzymania klienta z propozycją Canal + zrezygnowałem i umówiliśmy sie ze jak będą jakieś promocje to do mnie zadzwoni
I właśnie zadzwonił po tygodniu ze ma dla mnie rabat na pełen pakiet Canal + w wysokości 46 zl i ze nic więcej nie wymyśli, zgodziłem sie na tą ofertę
Po aktywacji oferty okazało sie że nie jest to pełen pakiet tylko select
Po rozmowie z infolinią i próbie zmiany pakietu na wyższy okazało sie ze najpierw musze zrobić odstąpienie od umowy w ciągu 14 dni
I tutaj mam pytanie jak to poprawnie zrobić, dodam że nie mam czasu zajrzeć do salonu upc
Dzwonił do mnie facet z działu utrzymania klienta z propozycją Canal + zrezygnowałem i umówiliśmy sie ze jak będą jakieś promocje to do mnie zadzwoni
I właśnie zadzwonił po tygodniu ze ma dla mnie rabat na pełen pakiet Canal + w wysokości 46 zl i ze nic więcej nie wymyśli, zgodziłem sie na tą ofertę
Po aktywacji oferty okazało sie że nie jest to pełen pakiet tylko select
Po rozmowie z infolinią i próbie zmiany pakietu na wyższy okazało sie ze najpierw musze zrobić odstąpienie od umowy w ciągu 14 dni
I tutaj mam pytanie jak to poprawnie zrobić, dodam że nie mam czasu zajrzeć do salonu upc
Jak mniej więcej wygląda weryfikacja wniosku
#revolut pay later?
Dlatego pytałem jak wygląda mniej więcej weryfikacja