Kia Stinger, wiem że zaraz się zlecą piewcy- jedynej, niepowtarzalnej nacji produkującej najlepsze tedeiki na świcie. Także garść faktów, prezentowany model ma silnik 3,3 V6 biturbo, 370 KM napęd na obie osie. Posiadaczy VW i innych Audi informuje że cena za auto będzie zaczynała się od 149 000 zł, a top model będzie kosztował maksymalnie 234 000 zł. Także bardzo ładnie namiesza na rynku.
@Artur-: w końcu coś innego niż Audi i inne padaki. Wygląda kosmicznie, aktywne zawieszenie, 8 biegowy automat, 2 turbiny, przecież z tego można wyciągnąć spokojnie 450 KM bez większych modyfikacji i będzie ciągnął od dołu jak zły. O takie auto nic nie robiłem!
Kia Optima czy Hyundai i40też miała być tańsza a równie dobra. Tym bardziej w jeszcze wyższej klasie, gdzie bardziej liczy się marka, nie będzie tego dużo na drogach.
@BuzzKillington: w wyższej liczy się marka? Chyba dla wąsatych januszy co to muszą mieć niemca w garażu. Z takim wyposażeniem plus aktywne zawieszenie to niemiec zaczyna się 60 tys drożej, a oprócz marki to nie
@johnlocke-89: wiesz większość użytkowników samochodów i tak za bardzo nie wie co to jest, tata powiedział że VW i niemiec najlepszy to tak jest :).
Ja się jaram jeszcze aktywnym zawieszeniem- super sprawa. No i możliwości tego silnika- 2 turbiny kosmos! Nie mogę znaleźć info skąd pochodzi ten silnik, czy z Genesisa, czy autorski projekt.
@mysliszonichazmasz: BMW i dobrze ma doświadczenie może zrobić coś innego niż standardowe rozwiązania jak w BMW, każdy model wygląda tak samo, nie ukrywam zawsze mi się podobała 5GT ale to co zrobili z 4GT i 3GT przecież to karykatura auta. Z drugiej strony A5 sportback który z tyłu jest tak niski że pasażer może co najwyżej położyć się na fotelu. Z drugiej strony A7, to
@mysliszonichazmasz: jasne to jest normalna sytuacja. Przy czym projektanci nie tworzą kolejnego panzerwozu, tylko coś innego, zawsze będę kibicował innym marką niż niemieckie- one są po prostu nudne. To że projektant z Niemiec bierze udział przy tworzeniu Kijanki- dla mnie bomba, wiem że przynajmniej nie stworzy kolejnego czołgu.
Wybacz że to cie #!$%@?- mnie #!$%@? sytuacja że na drodze jeżdżą w dużej mierze, nudne niemieckie auta.
@mysliszonichazmasz: masz racje Audi. Pomyliło mi się z Albert Biermann: Just as Kia had built its first chassis-test mule for the Stinger (under a Genesis GT body) the parent corporation took on Albert Biermann to be its boss of dynamics. He used to have the same job at BMW M. Biermann has taken an extremely close interest in the Stinger’s development.
Though the engine is fundamentally an existing job, the chassis
Na dole masz opcje i cene, doplaty do panoramy / lakieru (czerwony kosztuje ekstra 4k) / czy systemow bezpieczenstw sa nawet w najmocniejszej wersji. Pewnie i tak po znizce da sie ugrac te 235k, ale katalogowo tak nie jest.
@Defrag-tlp: dopłata z tego co widzę jest do okna dachowego i lakieru metalica red :) a system regujący w przypadku wypadku to raczej taki dodatek bez którego można żyć, bez okna dachowego
@lanosdriver: co ja tam wiem miałem tylko forestera 2,5 t -300 km i impreze 2,5 t 370 km. Także zdecydowanie opinia Twojego kolegi jest bardziej miarodajna :). Powiem tak gadasz głupoty.
Kia Stinger, wiem że zaraz się zlecą piewcy- jedynej, niepowtarzalnej nacji produkującej najlepsze tedeiki na świcie. Także garść faktów, prezentowany model ma silnik 3,3 V6 biturbo, 370 KM napęd na obie osie. Posiadaczy VW i innych Audi informuje że cena za auto będzie zaczynała się od 149 000 zł, a top model będzie kosztował maksymalnie 234 000 zł. Także bardzo ładnie namiesza na rynku.
@kuraku: maksymalna cena ustawiona przez dystrybucje wynosi 234 ze wszystkimi dodatkami. Nie wiem skąd masz info o 250 ale to bujda.
@BuzzKillington: argument kompletny, sułtan dywagacji.
@BuzzKillington: w wyższej liczy się marka? Chyba dla wąsatych januszy co to muszą mieć niemca w garażu. Z takim wyposażeniem plus aktywne zawieszenie to niemiec zaczyna się 60 tys drożej, a oprócz marki to nie
@ukruszony__kubek: a Ty co masz?
@johnlocke-89: wiesz większość użytkowników samochodów i tak za bardzo nie wie co to jest, tata powiedział że VW i niemiec najlepszy to tak jest :).
Ja się jaram jeszcze aktywnym zawieszeniem- super sprawa. No i możliwości tego silnika- 2 turbiny kosmos! Nie mogę znaleźć info skąd pochodzi ten silnik, czy z Genesisa, czy autorski projekt.
@ukruszony__kubek: Zakładam że nie Stingera.
@mysliszonichazmasz: BMW i dobrze ma doświadczenie może zrobić coś innego niż standardowe rozwiązania jak w BMW, każdy model wygląda tak samo, nie ukrywam zawsze mi się podobała 5GT ale to co zrobili z 4GT i 3GT przecież to karykatura auta. Z drugiej strony A5 sportback który z tyłu jest tak niski że pasażer może co najwyżej położyć się na fotelu.
Z drugiej strony A7, to
To że projektant z Niemiec bierze udział przy tworzeniu Kijanki- dla mnie bomba, wiem że przynajmniej nie stworzy kolejnego czołgu.
Wybacz że to cie #!$%@?- mnie #!$%@? sytuacja że na drodze jeżdżą w dużej mierze, nudne niemieckie auta.
Pomyliło mi się z Albert Biermann:
Just as Kia had built its first chassis-test mule for the Stinger (under a Genesis GT body) the parent corporation took on Albert Biermann to be its boss of dynamics. He used to have the same job at BMW M. Biermann has taken an extremely close interest in the Stinger’s development.
Though the engine is fundamentally an existing job, the chassis
@lanosdriver: hahahaha :) o Panie ale żeś mnie rozbawił :)
@Defrag-tlp: dopłata z tego co widzę jest do okna dachowego i lakieru metalica red :) a system regujący w przypadku wypadku to raczej taki dodatek bez którego można żyć, bez okna dachowego
@Smilex: przynajmniej szczera opinia.
@xqwzyts: aha a jak powinna być moc z takiej pojemności?