#gearbest #paypal #roszczenie Mam roszczenie z gearbestem które od kilku dni jest w trakcie analizy, a dzisiaj do mnie GB napisał:
We would like to extent our sincere apologies for this inconvenience. Have you received your order xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx now? If you haven't received your items yet,we can refund
Zauważyliście, że opcja wysyłki PriorityLine zniknęła z niektórych produktów? Motospeed CK104 jest przykładem, było, nie ma.. Na niektórych innych produktach też już jej nie ma.
@kuba130000: No widziałem paczki z 14 już ruszają, był to post z 2 dni wcześniej.. Nasze powinny lada dzien sie ruszyć, ewentualnie bedziemy czekac i czekac.
"We would start a claim for the package with the carrier and the carrier would trace your package from their end. We would take further action for you when we have the result." Mam rozumieć że zgubił moja paczkę? Czy po prostu pisze ze podejmą dodatkowe środki żeby ją znaleźć i dać mi status?
Tak a propo tych opóźnień z Priority Line. Paczka wysłana 17, stoi na statusie "Informacje o zamównieniu zostały przesłane do DPD". Czy mam spodziewać się dodatkowego opóźnienia 10 dni z racji tego, że Chińczycy mają jakieś święta?
@NIKO1337: były przestoje celne w Wielkiej Brytanii, ogolnie przez to piority line ostatnio ma sredni czas 17dni+. Malo kto dostaje wczesniej niz 2 tygodnie...
@kuba130000: tylko to nie jest jest obecny Tracking, nasze paczki lecą dopiero do UK, ten tracking będzie działał dopiero jak dotrą na miejsce. A co zamawiałeś? Będę wiedział do kogo uderzać jak dostanę coś innego ( ͡°͜ʖ͡°)
Robił ktoś z was kiedyś zwrot przedmiotu z #gearbest ? Paypal pokrywa koszty czy samemu trzeba wysłać? Chodzi mi o mi5x bo xaiomi zablokowało możliwość odblokowania bootloadera.
Mam roszczenie z gearbestem które od kilku dni jest w trakcie analizy, a dzisiaj do mnie GB napisał:
We would like to extent our sincere apologies for this inconvenience.
Have you received your order xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx now?
If you haven't received your items yet,we can refund