Firma Burberry krytykowana za pokazanie w reklamie osoby po zabiegu mastektomii
Luksusowa marka odzieżowa Burberry mierzyła się z falą krytyki, po tym jak pokazała w walentynkowej reklamie dwie osoby w intymnym uścisku. Jedna z nich ma blizny po obustronnej mastektomii. Marce zarzucono brak wrażliwości na cierpienia chorych na raka piersi.
Marketingprzykawie_redakcja z- #
- #
- #
- 1
Komentarze (1)
najlepsze
2. Mastektomia jest stygmatyzowana, wiele osób sobie nie zdaje z tego sprawy i moim zdaniem to jest dobra reklama, bo pokazuje tragedię kobiet (tak, #!$%@?, kobiet, a nie jakiś facetów przebranych za baby), poniekąd uwrażliwia, a także stara się zapoznać odbiorcę z problematyką. Możliwe, że również jest to ostrzeżenie, aby sobie kobiety cycki jednak sprawdzały (albo dawały sprawdzać swoim facetom ( ͡º