Witam Mirki i Mirabelki.
To jest mój pierwszy #post więc proszę o wyrozumiałość.
Chcę opisać fachowość obsługi w sieci komórkowej Play.
Już piszę o co chodzi. Dnia 21.01.2022 r. napisałem do Play na czacie w celu zapytania się czy na numerze 535-***-*** (centralka SIM) można używać internetu poza granicami Polski - napisano, że owszem ale trzeba aktywować pakiet internetu krajowego. Super - dostałem informację, da się, jestem szczęśliwy.
(Screeny od 1-4).
-------------------------------------------------------------------------------------------
Dzień 19.02.2022 r. godzina 15:31 piszę na czacie (już po zakupie pakietu internetu krajowego za 18.45 zł brutto) że będąc w Niemczech nie mam internetu. Pani Patrycja S. zweryfikowała mój problem - miała uruchomić usługę logowania do wielu sieci w Roamingu. Super. W ciągu 15 minut powinna włączyć się usługa - świetnie - rozłączam się z czatu i czekam.
(Screeny 5-7).
---------------------------------------------------------------------------------------------
Dzień 19.02.2022 r. godzina 20:59 piszę w sprawie ponownego - nie działa dalej internet (minęło 4 godziny z hakiem). Dostałem informację, że dochodzą jakieś zmiany i mogą potrwać 24 godziny. Okej, rozumiem, systemy itp.
(Screeny 8-9).
---------------------------------------------------------------------------------------------
Dzień 20.02.2022 r. 17:10 - minęła prawie doba więc pomyśle, że ponownie napisze (internet dalej nie działał na karcie SIM). Podobno została nie zdjęta ,,Całkowita blokada transferu danych". Podobno została przez Panią Patrycje N. ściągnięta - super. Wszystko miało trwać 10 minut - okej.
(Screeny 10-13).
---------------------------------------------------------------------------------------------
Dzień 21.02.2022 r. godzina 17:24 - myślałem, że te 10 minut ... okej może znowu potrwać te 24 godziny więc napisałem po całej dobie. Internetu dalej nie było. Piszę ponownie w czym jest problem i dlaczego nie działa. Zaczeły się jakieś problemy - podobno usługa nie mogła zostać uruchomiona. Zostało zrobione zgłoszenie pod numerem: 259236105. Niestety ono nie rozwiązało problemu. Oczywiście każdy ją aktywował i kończył temat.
(Screeny 14-21).
---------------------------------------------------------------------------------------------
Niestety teraz podczas robienia screenów i zamykania czatu konserwacja zniknęła - celowe usunięcie ?
W dniu 23.03.2022 r. napisałem ponownie - 22.02.2022 r. zgłoszenie zostało zamknięte. Niestety dalej internetu nie było. Pan który mnie obsługiwał, napisał, że dalej jest jakiś problem i trzeba zrobić ponownie zgłoszenie. Bla bla bla...
Dziś byłem w salonie Play (05.03.2022 r.).
Pan który był w salonie powiedział, że nie ma możliwości uruchomienia na centralce pakietu internetu. Dlaczego tyle razy zostałem wprowadzany w błąd? Każdy konsulant zarzekał się, że można na tej karcie aktywować internet oraz normalnie korzystać z niego.
Komentarze (3)
najlepsze
Podczas testów internetu na kartę (testowałem po kolei każdą sieć na zewnętrznym modemie, w ciężkim miejscu jeśli chodzi o usługi komórkowe) z pierdyliarda GB pakietu play znikały sobie GB ot tak, w dni kiedy nie używałem, w dni kiedy używałem pobierało ich 3 razy więcej niż użyłem.
Zmiany taryf, propozycje konsultantów, wszystko to można nazwać jednym słowem: KARTON!
Nigdy więcej play!
Zobaczymy jeszcze jak mi zwrócą środki z