Serwis Samsung - nie polecam
Stanowczo odradzam kupowanie ich produktów. Serwis chce wymienić graty na 2000 zł w sprawnym telefonie.
Odwrocuawiacz z- #
- #
- #
- #
- 5
- Odpowiedz
Stanowczo odradzam kupowanie ich produktów. Serwis chce wymienić graty na 2000 zł w sprawnym telefonie.
Odwrocuawiacz zCześć,
przedstawiam Wam jak serwis Samsung traktuje klienta przy okazji problemu we flagowym modelu.
Opis sytuacji:
Tel kupiony w 2020 w morele.
Pod koniec roku 2021 chwilę przed sylwestrem pojawił się błąd w postaci zawilgocenia portu.
Jako że tel jeszcze na gwarancji oddałem go do serwisu z prośbą o naprawę.
Po wielokrotnym suszeniu, resecie itp. Problem dalej był obecny. Tel ładowałem wtenczas indukcyjnie.
12.01 - serwis przyjmuje telefon do naprawy
Po jakimś czasie gdy zadzwoniłem spytać kiedy będzie (miało trwać do tygodnia) dostałem informację, że nie naprawią telefonu bo nie ma karty gwarancyjnej, wysłałem kartę do podbicia (na przyszłość pytajcie z jakiej dystrybucji jest telefon bo jest z tym spory problem).
Zorganizowałem kartę podbitą i zaparafowaną, serwis jej nie przyjął i zaproponował płatną naprawę na kwotę 2000 zł, kosztorys odrzuciłem i poprosiłem o zwrot telefonu, stwierdziłem że będę ładował indukcyjnie.
Telefon oddali i już nie było komunikatu o zawilgoceniu wtf?
Port ładowania normalnie działa, telefon także, a aplikacje samsunga do diagnostyki w dalszym ciągu tak jak i z komunikatem o zawilgoceniu nie pokazywały żadnego problemu.
Postanowiłem dowiedzieć się zatem skąd decyzja o wymianie wszystkich podzespołów wraz z baterią i taka oto polemika się wywiązała, generalnie nie polecam.
Komentarze (5)
najlepsze
Ja bym ten telefon naprawił i zapłacił jeśli bym miał jakikolwiek dowód.
Telefon odebrałem, a telefon działa i działa po dziś dzień już prawie miesiąc od odbioru.
Szkoda tylko że taka duża firma chciała się połakomić na takie marginalne dla nich pieniądze, serwis nie wykazał chęci pomocy bo numer imei czy datę zakupu na karcie gwarancyjnej mogłem wpisać nawet sam, ale jak widziałem, że są opory to wolałem telefon zabrać i jak się okazuje zrobiłem prawidłowo, skąd miałbym wiedzieć że części zostały wymienione, a nie właśnie dostał reseta + zrobiliby ustawienia fabryczne by skasować dane
Co do zachowania serwisu to nie wskazał podstaw do wymiany czegokolwiek, jeśli jest wada fabryczna to nadal jest to produkt ich marki, a nie wina sprzedawcy, który eweidentnie nie oznaczył produktu jako dystrybucja litewska ale jak wspomniałem to osobny temat.