Media Expert- jak tracić stałych klientów. #mediaexpert #media #expert #rtv #agd
Prawie miesiąc temu zamówiłam depilator marki Braun. Został mi dostarczony w opakowaniu, które widać było, że jest już zaklejane taśmą klejącą któryś raz z kolei... Urządzenie po otwarciu zobaczyłam,że jest zarysowane w kilku miejscach, jednak rysy dało się "umyć", po włączeniu urządzenia, w celu sprawdzenia czy działa- wyleciały z niego kłębki kurzu oraz możliwe, że włosów... Miedzy małymi pęsetami w urządzeniu dało się zauważyć wosk (?), czy co to mogło być, nie wiem. W zestawie miał być również pędzelek do czyszczenia, którego nie było. Mając prawo na zwrot od razu zwróciłam przedmiot. Po około 2 tygodniach (po dopytywaniu się z mojej strony) dostałam info, że urządzenie jest używane i zostanie mi odesłane... Problem w tym, że to nie ja go używałam i właśnie dlatego je zwróciłam.
Kolejny minus to komunikacja z firmą. Na e-maile jak na razie nie dostałam nadal odpowiedzi... telefon z obsługą klienta-totalna porażka, po kilku wysłuchanych nagraniach automatu rozłącza się i nie łączy z konsultantem... Z kolei obsługa na fanpage Facebooka, kieruje do pisania e-maili lub telefonowania.... PORAŻKA.
Nie dość, że dostałam najprawdopodobniej sprzęt używany, postawiono mnie w krępującej sytuacji, jakobym miała zwracać urządzenie higieny osobistej-używane... Takich rzeczy się nie robi. A teraz zero odzewu, kontaktu.
Komentarze (5)
najlepsze
@jagodaolszanska: Sama sobie winna Ile to razy juz bylo mówione, że jak przyjmujesz paczkę masz ja obejrzeć czy wszystko ok i jak co to spisać protokół bądź nie przyjmować Teraz płacz?
Inna sprawa, że pisz to zielonka 8 godz na wykopie i oczywiście zero zdjęć, zero weryfikacji itp ZAKOP przez duże Z