Od 1 października działa promocja Guseppe, która polega na możliwości wymiany trzech kodów z opakowań po tej pizzy na bilet do Cinema City za 10zł. Tak wygląda teoria, praktyka niestety jest zupełnie inna.
1 października rano - wymieniam 6 kodów na dwa bilety zniżkowe, wszystko ok - mam kody. Chwilę potem rezerwuje sobie dwa miejsca na film w gliwickim Cinema City. Chciałem zakupić bilet przez internet, jednak kody nie wchodzą i muszę tylko zarezerwować.
1 października wieczór - udaje się do kina wymienić rezerwację na bilet. Podaje obsłudze kody, mówię o promocji, jednak obsługa kasowa nic o tym nie wie, kody nie wchodzą w ich system. Ok wołają menadżera kina, Pani informuje, że jest taka promocja, zabiera te kody i idzie z nimi sprawdzić czy działają na zaplecze. Po krótkiej chwili wraca i informuje, że vouchery mają za małą wartosć (7zł). To faktycznie za mało bo bilet kosztował 29zł - 7zł to daje 22zł, a przypominam bilet miał być za 10zł. Miła Pani informuje żebym skonkatował się z organizatorem promocji.
1 października nadal wieczór - piszę do organizatora maila dosyć zdenerwowany, że kody nie działają i żeby to sprawdzili. Szybko odpisują:
"Dzień dobry Zgłosiliśmy sprawę do Cinema City z prośbą o pilne wyjaśnienie. Jak tylko wyjaśnimy tę przykrą sytuacje wrócimy do Pana z odpowiedzią. Pozdrawiamy Obsługa Promocji"
2 października - napisałem maila, w którym domagam się tej pilnej odpowiedzi. Po chwili dostaję odpowiedź.
"Dzień dobry Dostaliśmy informację od Cinema City, iż był to najprawdopodobniej błąd/ niedoinformowanie pracownika. Kody powinny działać, także jeśli będą kolejne problemy z pracownikami, proszę poprosić managera kina. Regulamin promocji znajduję się również na stronie Cinema City (https://www.cinema-city.pl/static/pl/pl/regulamin-droetker), także promocja jest ważna i pracownicy muszą respektować kody W ramach zadośćuczynienia w ciągu dwóch zostanie wygenerowany przez Cinema City dodatkowy voucher dla Pana na darmowe wejście do kina dla 2 osób. Jak tylko go otrzymamy będziemy się z Panem kontaktować. Jeszcze raz przepraszamy za niedogodności. Pozdrawiamy Obsługa Promocji"
Dostałem uwaga po 10 zł zadośćuczynienia. Nadal wkurzony odpisuję, że to chyba żart z ich strony, jendak odpuszczam i odpisuje, że czekam na te bilety.
4 października - Organizator promocji Guseppe przerzuca się winą na błąd systemu po stornie kina i informuje, że te darmowe wejściówki dostanę pocztą.
"Dzień dobry
Cinema City chce przeprosić za zaistniałą sytuację - wystąpił problem techniczny w systemie po stronie Cinema City, który spowodował nieprzyjęcie kodów, które są poprawne oraz za obsługę personelu. Błąd techniczny został wyeliminowany i już nie występuje, także może Pan skorzystać z otrzymanych kodów zniżkowych.
Ponadto Cinema CIty w ramach przeprosin, przekazało obsłudze promocji dwa Vouchery do Kina za 0 zł. Niestety występują one wyłącznie w formie kartonowej, także aby mógł Pan z nich skorzystać musimy je do Pana wysłać.
Prosimy o przesłanie adresu do korespondencji, na który będziemy mogli wysłać te vouchery (vouchery będą wysłane kurierem).
Pozdrawiamy
Obsługa Promocji"
Pozwolę sobie skomentować. Moim zdaniem to nie wina kina tylko organizatora, że źle przygotował swoją promocję, a teraz moim zdaniem bezczelnie zwala winę na Cinema City.
4 października wieczór - Organizator prosi mnie o numer telefonu dla kuriera, tego samego dnia odpisuję i czekam na przesyłkę.
9 października - Mija już kilka dni, postanowiłem zapytać co się dzieje z tym kurierem, jak się okazuje te bilety nie zostały jeszcze nawet wysłane.
10 października - Bez zmian, chyba będę czekać w nieskończoność.
Czy ktoś z was miał jeszcze taki problem z tą promocją? Uważam, że obsługa konsumenta w tej firmie leży, a organizator z każdą kolejną odpwiedzią się tylko kompromituje.
Komentarze (9)
najlepsze
Rozumiem, że jak np. tankujesz i dostajesz talon na hot - doga za połowę ceny, którego chcesz kupić bo jesteś głodny, to wyrzucasz kupon i płacisz 100%