@far_away @czechu dużo (uczestniczę w becie), przede wszytkim: - brak strafe jumpów - postaci mają różne szybkości poruszani, życie etc. - skille specjalne dla postaci (teleporty, szarże, niewidzialność, cuda na kiju) - oryginalne mapy są częściowo zmodyfikowane - spawn time'y takich przedniotów jak megahelth są ogłaszne na głos wszystkim graczom (w oryginalnym Q3 trzeba było samodzielinie ogarniać)
@StaraSzopa: Jeśli skleroza mnie nie myli na kineskopowych monitorach można było zjechać z rozdzielczością zyskując odświeżanie np. 120Hz. Wtedy faktycznie mając odpowiednio mocarny procesor i akcelerator można było zagrać np. w pierwszego quake'a w 120kl/s.
Komentarze (30)
najlepsze
- brak strafe jumpów
- postaci mają różne szybkości poruszani, życie etc.
- skille specjalne dla postaci (teleporty, szarże, niewidzialność, cuda na kiju)
- oryginalne mapy są częściowo zmodyfikowane
- spawn time'y takich przedniotów jak megahelth są ogłaszne na głos wszystkim graczom (w oryginalnym Q3 trzeba było samodzielinie ogarniać)
Gra jest przekozak.
10 lat temu ludzie grali w gry w komfortowych 100fps a teraz wielkie boom bo 60fps